شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 16497
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد

جریمه 350 میلیونی برای عرضه آرد خارج از شبکه

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مالکان یک کارخانه آرد در قم به دلیل عرضه آرد خارج از شبکه 350 میلیون ریال جریمه شدند.
جریمه 350 میلیونی برای عرضه آرد خارج از شبکه
به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی، امروز با اشاره به کشف پوشاک و البسه از سه دستگاه اتوبوس بیان کرد: در پی بازرسی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از سه دستگاه اتوبوس و خودرو سواری بیش از19000 ثوب پوشاک و البسه به علت جابجایی کالا بدون اسناد و مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.
 
وی بیان کرد: در خصوص رسیدگی به این امر پرونده‌ای تشکیل شده و در ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل در دست بررسی است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم همچنین با اشاره به گشت مشترک بازرسان تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت استان قم از یک کارخانه آرد بیان کرد: در این بازرسی مشخص شد که مسئولان کارخانه اقدام به عرضه خارج از شبکه آرد و عدم درج قیمت روی کیسه‌های سبوس می‌کنند.
 
وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این زمینه افزود: با توجه به گزارش بازرسان و اخذ دفاعیات مدیران، این کارخانه آرد به پرداخت 350 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
ریاضی با اشاره به اعلام شاکی خصوصی مبنی بر اختفاء و امتناع از عرضه آجر توسط متصدی یک کوره آجر پزی بیان کرد: در این راستا بازرسان این اداره کل به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به این واحد تولیدی مراجعه کرده و با توجه به اینکه تخلف ذکر شده محرز شد پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و برای رسیدگی به شعب این اداره کل ارجاع شد.
 
وی یادآور شد: با توجه به گزارش بازرسان و اخذ دفاعیات، متهم به پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم همچنین با اشاره به تخلف و کم فروشی یک شرکت تولید محصولات بهداشتی اظهار کرد: با اعلام شکایات مردمی و گزارش بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت به این اداره کل مبنی بر اینکه تعداد برگ‌های موجود در جعبه دستمال کاغذی تولیدی یک شرکت از تعداد برگ‌های که روی جعبه دستمال کاغذی درج شده کمتر است پرونده تقلب تشکیل شده و به این اداره کل ارجاع شد و با توجه به گزارش بازرسان و احضار مدیران و اخذ دفاعیات آنان، این شرکت به پرداخت 88 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgut9q.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما