سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 17341
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

تشکیل 40 پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 40 پرونده تخلفاتی عرضه کالای خارج از شبکه در قم به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
تشکیل 40 پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه در قم
به گزارش قم نیوز، احمدرضا سمیعی‌نسب امروز با اشاره به نظارت جدی بازرسان بر عرضه کالا در بازار اظهار داشت: در هشت ماه گذشته سه هزار و 691 مورد بازرسی از عرضه در بازار صورت گرفت که منجر به تشکیل 40 پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه شد.
 
وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را هشت میلیارد و 26 میلیون ریال ارزیابی کرد و گفت: این پرونده‌ها برای عرضه خارج از شبکه نفت کوره، آرد، شکر دولتی، برنج هندی و نفت گاز تشکیل شده است.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به آمار بازرسی از عرضه نفت کوره اظهار داشت: در این مدت 179 مورد بازرسی در بخش عرضه نفت کوره صورت گرفت.
 
وی با تبیین شمار پرونده‌هایی که در این زمینه تشکیل شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 816 میلیون و 921 هزار و 370 ریال ارزیابی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
 
سمیعی‌نسب کشف عرضه خارج از شبکه آرد نانوایی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این زمینه 2 هزار و 872 بازرسی صورت گرفت و 88 هزار و 280 کیلوگرم آرد کشف شد.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در زمینه کشف عرضه خارج از شبکه آرد نانوایی 32 پرونده به ارزش 744 میلیون و 520 هزار ریال تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: 545 مورد بازرسی از عرضه شکر دولتی در بازار صورت گرفت و 150 کیلوگرم شکر دولتی عرضه شده خارج از شبکه کشف شد.
 
سمیعی نسب با اشاره به کشف عرضه برنج هندی خارج از شبکه گفت: در این زمینه 60 بازرسی صورت گرفت و 143 هزار و 600 کیلوگرم برنج هندی کشف شد.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در زمینه عرضه نفت گاز نیز 45 مورد بازرسی به عمل آمد که در این زمینه هیچ تخلفی کشف نشد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfymdy.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما