دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 16574
مدیرکانون پرورش فکری قم خبر داد

عضویت بیش از ۱۰ هزار کودک قمی در کانون پرورش فکری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: بیش از ۱۰ هزار کودک و نوجوان قمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عضو هستند و می توانند از تولیدات این کانون بهره مند شوند.
عضویت بیش از ۱۰ هزار کودک قمی در کانون پرورش فکری
به گزارش قم نیوز، محمد مخلصی در جمع خبرنگاران که به منظور هفته کتاب و کتاب خوانی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک میلیون کتاب در حوزه کودک و نوجوان چاپ کرده است.
 
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: تعدادی از این کتاب ها به زبان هنری که ویژه کودک و نوجوان است به چاپ رسیده و تعدادی هم ویژه رده سنی شش تا 16 سال است و در سراسر کشور منتشر و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه 10 هزار کودک و نوجوان قمی در کانون پررورش فکری کودکان و نوجوان عضو هستند خاطر نشان کرد: همه این کودکان می توانند از تولیدات فرهنگی و آموزشی این کانون بهره ببرند.
 
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم بیان کرد: از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتاب خوانی می توان به نشست های تخصصی و ادبی در زمینه های خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، رمان و شعر اشاره کرد که یکی از مهمترین برنامه ها برپایی نمایشگاه از آثار نویسندگان در حوزه کودک و نوجوان که در شهرک قدس برگزار می شود.
 
مخلصی با بیان اینکه برای حمایت از ناشران برنامه های تشکیل می شود، افزود: امیدواریم بتوانیم از نویسندگان کتاب های که در حوزه کودک و نوجوان چاپ می شود نهایت بهرمندی را ببریم.
 
مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم با اشاره به تولید کتاب های ویژه نابینایان، ناشنوایان گفت: کتاب های الکترونیکی، گویا، صوتی و کتاب های با خط بریل ویژه این عزیزان تهیه شده است.
 
وی تصریح کرد: نشست های با عناوین انتخاب کتاب مناسب برای کودکان، تجلیل از کتابداران و اجرای طرح اشتراک محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم است.
 
هفته کتاب و کتاب خوانی از 25 آبان به مدت یک هفته در قم برگزار می شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc0pqs.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما