دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 16819
یونسی خبر داد:

ثبت‌ نام 10 هزار نفر در جشنواره ملی ملکوت

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اولین جشنواره ملی ملکوت از ثبت نام 10 هزار نفر در این جشنواره خبر داد و گفت: به‌زودی مسابقه پیامکی این جشنواره نیز آغاز می‌شود.
ثبت‌ نام 10 هزار نفر در جشنواره ملی ملکوت
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا یونسی روز یکشنبه با اعلام خبر شرکت 10 هزار نفر در این جشنواره گفت: مهلت شرکت در تمامی بخش‌های جشنواره تا پایان دی است و علاقه‌مندان می‌توانند در فرصت باقی‌مانده ثبت نام کنند. به‌زودی مسابقه پیامکی این جشنواره نیز آغاز می‌شود و سطح وسیعی از جامعه هدف را تحت پوشش قرار می‎دهد.
 
وی تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره تشکیل ستادهای استانی را در دستور کار دارد و تاکنون در استان‌های قم، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، مازندران، شهرکرد و سمنان به‌طور ویژه فعالیت کرده است و روز به روز به گستره آن افزوده می‌شود.
 
یونسی گفت: البته تمامی استان‎ها به‌همت واحدهای جهاد دانشگاهی تحت پوشش این طرح هستند اما استان‎های قید شده به‌طور ویژه وارد این طرح شده‎اند.
 
دبیر اولین جشنواره ملی ملکوت از استقبال خوب نهاهای فرهنگی و آموزشی استان‎ها از این طرح خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در هر استانی که حضور پیدا می‌کنیم و در جمع دست‌اندرکاران فرهنگی و آموزشی استان قرار می‏‌گیریم و استقبال خوب و شایسته‎ تقدیری از این طرح به‌عمل می‎‏آید.
 
یونسی جشنواره ملکوت را یک جشنواره فرهنگی شناور ارزیابی کرد و گفت: مزیت این طرح آن است که با دسته‌بندی طیف‎های مختلف از نظر اطلاعات دینی می‎تواند طی امسال و در دوره‎های بعد به فراخور توان و درک متسابقان، بخش‎های طرح را برنامه‎ریزی کرده و قدم به قدم ایشان را در فهم معارف دینی پیش ببرد.
 
معاون سازمان فعالیت‎های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی عنوان کرد: این روند از جشنواره که در اولین دوره اجرا شده، یک قالب است و این قالب مسلماً طی دوره‎های بعد به روزتر، کارآمدتر و کم‌نقص‎تر خواهد شد.
 
وی در پایان با بیان اینکه جشنواره ملکوت یک طرح ملی هدفمند است، گفت: این حرکت یک مسابقه صرف کتابخوانی نیست، بلکه مسابقه کتابخوانی یک قالب جهت رسیدن به یک هدف متعالی، آن هم گره زدن اذهان اقشار جامعه به مباحث قرآنی است.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdceov8z.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما