سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : 16580
معاون فرماندهی انتظامی قم اعلام کرد

مسیرهای دسته جات عزاداری در قم / برخورد ویژه با قمه زنی در صورت وقوع

قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم مسیرهای دسته جات عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا را اعلام کرد.
مسیرهای دسته جات عزاداری در قم / برخورد ویژه با قمه زنی در صورت وقوع
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مجتبی ایرانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به 2 مسیر اصلی عزاداری دسته جات در قم، اظهار کرد: مسیر شماره یک از میدان مطهری، پل معصومیه، میدان بزرگ امام خمینی (ره) به سمت درب شماره 22 مسجد اعظم و خروج از درب 20 در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: مسیر شماره 2 از خیابان آذر - باجک، تقاطع عمار یاسر، سه راه بازار، چهار راه بازار، آستانه، درب شماره سه حرم مطهر و خروج از درب شماره پنج است.
 
معاون عملیات ناجای قم تصریح کرد: مسیر شماره 2 از خیابان آذر - باجک، تقاطع عمار یاسر، سه راه بازار، چهار راه بازار، آستانه، درب شماره سه حرم مطهر و خروج از درب شماره پنج است.
 
سرهنگ ایرانی افزود: برای برقراری نظم و امنیت تمام تلاشمان را می‌کنیم و سعی ما در بهره گیری از کمک خود مردم است.
 
وی تصریح کرد: پلیس یار محرم در ایام محرم، به نیروی انتظامی کمک می‌کند که این افراد از بین سابقه داران هیئت‌ها انتخاب شده‌اند و با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در قم مشکل قمه زنی نداریم اما به هر حال وظیفه ما این است که در زمینه پیشگیری فعال باشیم.
 
وی گفت: هیئت‌های مختلفی که سابقه چنین کاری را داشته‌اند، آمده‌اند و با آن‌ها صحبت کرده‌ایم. طرح ویژه ای نیز دراطراف حرم مطهر و چهارمردان و خیابان آذر، از ساعت 4 صبح اجرا می‌شود تا هم از قمه زنی احتمالی جلوگیری شود و هم محیط برای هیئت‌های مذهبی آماده شود.
 
ایرانی خاطرنشان کرد: بحث علم و علم کشی به صورت جمعی اگر صورت گیرد، با ممانعت روبه‌رو می‌شود و اگر تعداد زیادی علم در جایی جمع شود، برخورد انتظامی و قضائی با ایشان انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjyiev.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما