چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 16884
فرمانده نیروی انتظامی قم خبر داد

تامین امنیت مراسم اربعین حسینی در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: نیروی انتظامی آمادگی خود را در زمینه تامین امنیت و نظم‌بخشی به حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی به مردم قم اعلام می‌کند
تامین امنیت مراسم اربعین حسینی در قم
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در جلسه هماهنگی پیاده روی از حرم حضرت معصومه (س) به جمکران به مناسبت سالروز اربعین حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم مذهبی اظهار کرد: رونق ‌بخشیدن به حفظ شعائر اسلامی امری مهم محسوب می‌شود و باید برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم کمیته ای ویژه در نظر گرفته شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه باید با اطلاع رسانی درست مردم را به شرکت در این مراسم مذهبی دعوت کرد افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با حضور صدا و سیما و سایر دستگاه‌های تبلیغی می‌تواند کار اطلاع ‌رسانی استانی و ملی را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه  تدارکات، مدیریت، تبلیغات و مردمی کردن موضوع از مسائل مهم برگزاری این برنامه است تصریح کرد: پشتیبانی از حضور میلیونی مردم و برپایی ایستگاه‌های صلواتی امری لازم است که توسط کمیته تدارکات صورت پذیرد.
 
مجتبایی با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته ای برای حفظ امنیت مراسم عزاداری خاطر نشان کرد: حفظ امنیت زائرین و نیز هماهنگی‌های ترافیکی و انتظامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برای این امر کمیته امنیتی را تشکیل داد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: باید از ظرفیت های مختلف هیات های مذهبی در بخش های گوناگون استفاده کرد تا این برنامه هرچه بیشتر توسط خود مردم برگزار شود و آن ها در راس امور قرار گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در برگزاری این مراسم باشکوه مذهبی امری ضروری است تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رونق مراسم های مذهبی با حضور مردم افزایش پیدا می کند.
 
مجتبایی خاطر نشان کرد: باید در جلسه ای دیگر تمامی دستگاه های اجرایی استان گزارشی از عملکرد خود را ارائه بدهند و در این میان نیز نیروی انتظامی آمادگی خود را در زمینه تامین امنیت و نظم‌بخشی به حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی به مردم قم اعلام می‌کند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcgt79q.ak9374prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما