سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 16586
در سومین روز شهادت اباعبدالحسین(ع) صورت می‌گیرد

حرکت هیئت عزاداری نیروهای مسلح از حرم مطهر تا دفتر مقام معظم رهبری

قم نيوز : قم نیوز: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب (ع) از حرکت هیئت عزاداری نیروهای مسلح استان قم در سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و روز شهادت امام زین العابدین (ع) از حرم مطهر تا دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.
حرکت هیئت عزاداری نیروهای مسلح از حرم مطهر تا دفتر مقام معظم رهبری
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، افشین گودرزی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: این روزها همه مردم به هر نحوی عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت به‌ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان می‌دهند و نیروهای مسلح استان قم نیز در قالب هیئت عزاداری با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و عرض تسلیت به ایشان با حرکت به سمت دفتر مقام معظم رهبری و حضور در حسینیه امام خمینی (ره) ولایتمداری خود را به نمایش می‌گذارند.
 
وی افزود: نیروهای مسلح اعم از پاسداران جان فدای ولایت، نیروهای جان بر کف انتظامی، ارتشیان سلحشور و بسیجیان ولایت‌مدار استان قم در روز شنبه ساعت 9 صبح با تجمع در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و عرض تسلیت به ایشان، در قالب دسته‌های سینه‌زنی از خیابان ارم و شهدا به سمت دفتر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.
 
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: عاشقان حسینی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر مقام معظم رهبری در قم از سخنرانی خطیب توانمند استاد حوزه علمیه قم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و همچنین مرثیه‌سرایی مداح اهل‌بیت (ع) حاج عباس حیدرزاده بهره‌مند خواهند شد.
 
گودرزی از برگزاری جلسات هماهنگی با تولیت مسجد اعظم، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و مراکز نظامی و انتظامی خبر داد و گفت: قطعاً این مراسم با همراهی مردم ولایتمدار و عاشق و شیفته اهل‌بیت (ع) همراه خواهد بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfvtdy.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما