شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 16605

پوشش امدادی عزاداران حسینی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ،جمعیت هلال احمر استان اقدام به برپایی پستهای امداد ونجات جهت پوشش امدادی عزاداری زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(ع) نمود.
پوشش امدادی عزاداران حسینی در استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم،
علیرضا ظهیری در خصوص برپایی این پستها چنین گفت:بار دیگر افتخاری نسیب امدادگران ،داوطلبان،جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان شد تا بتوانیم  برگی جدید در دفتر افتخارات خدماتمان در این شهر پر خیر وبرکت اضافه نماییم.
وی افزود: جمعیت هلال احمر در سه بخش توانست خدماتی را ارائه نماید.در ابتدا اینکه با هماهنگی های به عمل آمده با آستان مقدسه کریمه اهل بیت (س) تعداد 18 اکیپ امدادی در حرم حضرت معصومه (س)و اطراف آن مستقر نمودیم که توانستیم درروزهای تاسوعا و عاشورا تعداد 1754 نفر را امدادرسانی و 58 نفر را به مراکز در مانی اعزام نماییم.
مدیر عامل هلال احمر استان تصریح کرد:در این پستها خودروهای امدادی همچون:1 دستگاه اتوبوس آمبولانس-8 دستگاه آمبولانس-4 دستگاه خودروی نجات-4 دستگاه موتورلانس  وتعدا 86 نفر پزشک،پرستار و امدادگر بکار گیری شد.
وی از حرکت دسته عزاداری جوانان جمعیت هلال احمر در روز هشتم محرم خبر داد وگفت:همه ساله هیئت عزادار ی حضرت علی اکبر (ع) در روز هشتم محرم اقدام به برپایی این حرکت پر شکوه مینماید ودر آخر نیز از کلیه عزاداران به صرف نهار پذیرایی میگردد.
ظهیری با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در این دوروز خاطر نشان کرد: با همکاری داوطلبان خدوم این جمعیت توانستیم ایستگاه صلواتی در یکی از ورودیهای استان قم بر پا کنیم و با کیک،آب میوه و چای از زائرین عزادار پذیرایی نماییم. همچنین در نظر داریم دسته عزاداری در قالب داوطلبان عاشورایی را با حضور کلیه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در روز سه شنبه مصادف با شب هفت حضرت سید الشهدا را اجرا نماییم. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchm-nz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما