دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 16621
سرمربی تیم جوانان صبای قم:

منطقی دفاع کردیم و پیروز شدیم / اخراج مقیم نژاد سخت‌گیرانه بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: در بازی با آب منطقه‌ای کرمانشاه پیروزی حق تیم ما بود زیرا منطقی دفاع کردیم و پیروز شدیم.
منطقی دفاع کردیم و پیروز شدیم / اخراج مقیم نژاد سخت‌گیرانه بود
به گزارش قم نیوز، مهدی گائینی پس از پیروزی تیمش برابر آب منطقه‌ای کرمانشاه در لیگ دسته اول جوانان کشور ، اظهار کرد: در بازی قبل برابر تیم خورشید قروه هم پیروزی حق ما بود اما شرایط بازی به سود میزبان پیش رفت با این حال خوشبختانه در این بازی توانستیم نخستین پیروزی را به دست آوریم.
 
وی افزود: لیاقت تیم ما بیش از این‌ها است و صبا در ادامه فصل و مسابقات آینده  موفقیت بیشتری کسب می‌کند و شکست‌های قبلی را به دست فراموشی می‌سپارد.
 
سرمربی صبای قم درباره اخراج مجید مقیم نژاد کاپیتان این تیم در مسابقه با حریف کرمانشاهی گفت: متأسفانه مقیم نژاد را با یک تصمیم سخت‌گیرانه از سوی داور بازی از دست دادیم و در بازی هفته آینده مقابل پتروشیمی ماهشهر او را در اختیار نداریم اما تیم را به گونه‌ای بسته‌ایم که نبود یک بازیکن به تیم ضربه نزند.
 
گائینی تصریح کرد: در نیمه نخست این بازی خیلی خوب کارکردیم و بر بازی سوار بودیم اما پس از دریافت گل اول و سپس با اخراج مقیم نژاد فشار زیادی روی تیم وارد آمد چرا که بازیکنان در چنین سطحی حرفه‌ای نیستند و تحت تأثیر شرایط بازی و جو حاکم بر مسابقه قرار می‌گیرند و همین مسئله سبب شد به سختی بازی را ببریم.
 
وی بیان کرد: امسال اولین سالی است که تیم جوانان صبا به لیگ کشوری وارد می‌شود و همین امر، فشار روی تیم را بیشتر کرده است زیرا بازیکنان به بازی در چنین شرایطی آشنایی ندارند اما خوشبختانه از نظر فنی تیم خوبی داریم و می‌توانیم برای هر حریفی دردسرساز باشیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfyvdy.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما