چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 16681
با ۱۰ ورزشکار

کشتی‌گیران نونهالان قم به مسابقات کشوری اعزام شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی فرنگی نونهالان تصفیه آب معصومی قم جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور عازم اهواز شد.
کشتی‌گیران نونهالان قم به مسابقات کشوری اعزام شدند
به گزارش قم نیوز، نونهالان فرنگی کار قمی در حالی عازم استان خوزستان  شدند از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و اول آذرماه نیز به پایان می‌رسد.
 
مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور 29 سال است که برگزار نشده اما با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، این رقابت ها پس از یک وقفه طولانی مدت، باهدف شناسایی استعدادهای کشتی کشور بار دیگر انجام می‌شود.
 
تیم کشتی نونهالان استان قم  در حالی در 10 وزن با حریفان خود پیکار می‌کنند که در وزن 32 کیلوگرم مهدی قربانی و  در وزن 35 کیلوگرم  حمید سعادتی را در ترکیب خود دارد و در وزن 38 کیلوگرم جواد شوکت، در وزن  42 کیلوگرم علی‌اصغر رحیمی، در وزن 47 کیلوگرم محمدرضا شفاهی و در وزن  53 کیلوگرم ابوالفضل زینتی کشتی‌گیران تیم کشتی استان قم هستند.
 
در وزن 59 کیلوگرم  رضا مردی، در وزن  66 کیلوگرم یعقوب عطارد، در وزن  73 کیلوگرم امیرحسین قرنلی و سرانجام در وزن 85 کیلوگرم سعید حق زاده ترکیب تیم کشتی فرنگی نونهالان استان را تشکیل می‌دهند.
 
روح‌الله میکائیلی، مهدی پودنکی و مهدی علیزاده نیز در کادر فنی تیم تصفیه آب معصومی قم به عنوان مربی تیم قم را همراهی می‌کنند با این که استان قم در این مسابقات در جمع داوران نیز یک نماینده دارد و  سیف علی سلمان پور به عنوان تنها داور قمی در این رقابت‌ها قضاوت می‌کند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcb80b8.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما