پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 17436
در ترکیب تیم 9 نفره

فرنگی‌کاران خردسال قمی در جام پهلوانک‌ها معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیران قمی در 9 وزن و در تلاش برای کسب مدال از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها برابر حریفان روی تشک می‌روند.
فرنگی‌کاران خردسال قمی در جام پهلوانک‌ها معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، به منظور شناخت تیمی قوی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها یک دوره مسابقات انتخابی در قم برگزار شد و امروز برترین‌های آن در 9 وزن راهی محل برگزاری این پیکارها یعنی تهران شدند.
 
هیئت کشتی استان قم معتقد است که تیمی متشکل از بهترین‌های این رده سنی را انتخاب کرده و امیدوار است در ادامه روند رو به رشد کشتی و تکرار موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها نصیب کشتی قم شده، 9 فرنگی‌کار خردسال با کسب مدال از این مسابقات باز گردند.
 
با توجه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور، این دوره از پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی با عنوان جام پهلوانک‌ها از صبح امروز پنجشنبه بیست و یکم آذر ‌ماه به میزبانی هیئت کشتی استان تهران به انجام می‌رسد.
 
بر همین اساس سالن شهدای هفتم تیر تهران از امروز تا جمعه شب بیست و دوم آذرماه میزبانی از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی کشور در استان‌های مختلف را بر عهده دارد و این رقابت‌ها در اوزان مختلف کشتی فرنگی به منظور شناخت برترین‌های کشور برگزار می‌شود.
 
از سوی کمیته اجرایی مسابقات فدراسیون کشتی ادامه برنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی خردسالان کشور مشخص شده و این رقابت‌ها در حالی به انجام می‌رسد که کشتی‌گیران مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم در 10 وزن با یکدیگر پیکار می‌کنند.
 
رقابت کشتی‌گیران فرنگی‌کار خردسال حاضر در این دوره از مسابقات جام پهلوانک‌ها در 10 وزن یعنی در اوزان 28، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66 و 75 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد در حالی که تیم قم با بدون حضور کشتی گیران وزن 66 کیلوگرم خود و با ترکیبی 9 نفره چهارشنبه قم را به مقصد محل برگزاری این پیکارها ترک کرد.
 
با توجه به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای برگزاری این دوره از مسابقات تنها کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1381 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و در حالی که هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند.
 
برای تیم کشتی فرنگی استان قم در این پیکارها در وزن 28 کیلوگرم عباس صفری، در وزن 32 کیلوگرم محمد جان قلی، در وزن 35 کیلوگرم علی عبدی، در وزن 38 کیلوگرم ابوالفضل خرمی، در وزن 42 کیلوگرم امیرحسین جبالی، در وزن 47 کیلوگرم حسین شاهسون، در وزن 53 کیلوگرم محمد حسین جلالی، در وزن 59 کیلوگرم محمد صادق عبدالهی و در وزن 75 کیلوگرم اصغر شهبازی برابر حریفان به روی تشک می‌روند در حالی که قم در وزن 66 کیلوگرم نماینده‌ای ندارد.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaiyn6.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما