يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 16773
در هفته جاری

آسمان قم آفتابی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم از پایان بارش و آفتابی شدن آسمان در هفته جاری خبر داد.
آسمان قم آفتابی می‌شود
محمدرضا قاضی بابیان اینکه در نخستین روزهای هفته شاهد آسمان آبی هستیم گفت: برای هفته جاری آسمانی آفتابی به طور متوسط قسمتی ابری و در برخی ساعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
 
وی مجموع بارش ثبت شده هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی قم را 21.9 دهم میلیمتر اعلام و ابراز کرد: در هفته جاری بارش باران پیش‌بینی نمی‌شود.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: این هفته شاهد وزش باد نخواهیم بود.
 
قاضی با اشاره اینکه امروز دمای هوا 13 درجه بوده و در ساعات شب به سه درجه سانتیگراد خواهد رسید، گفت: دمای هوا فردا به 14 درجه سانتیگراد  رسیده و فردا شب دمای هوا به چهار درجه سانتیگراد خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌می‌شود دمای هوا طی هفته جاری افزایش روزانه یک تا دو درجه را داشته باشد، گفت: این هفته حداقل دما به سه تا چهار درجه سانتیگراد خواهد رسید.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم، از امکان افزایش آلودگی هوا و وارونگی دما در هفته جاری خبر داد.
 
قاضی اظهار کرد: میانگین حداقل دمای هوا هفته گذشته در ایستگاه قنوات هفت درجه سانتیگراد و میانگین حداکثر آن 15 درجه سانتیگراد ثبت شده ‌است.
 
وی میانگین حداقل رطوبت نسبی را 38 درصد و میانگین حداکثر رطوبت نسبی در این ایستگاه را 75 درصد اعلام کرد.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: مجموع بارش هفته گذشته در ایستگاه قنوات 16.8 دهم میلی‌متر ثبت شده است.
 
قاضی با اشاره به وضعیت ایستگاه کوشک‌نصرت گفت: هفته گذشته در این ایستگاه میانگین حداقل و حداکثر دما 9 و 15 درجه سانتیگراد بوده ‌است.
 
وی ادامه داد: هفته گذشته در این ایستگاه میانگین رطوبت نسبی حداقل 40 درصد و حداکثر 76 درصد ثبت شد.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم، مجموع بارش هفته گذشته در این ایستگاه را 18.7 میلی‌متر اعلام کرد.
 
قاضی گفت: هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی کهک میانگین دمای هفته گذشته حداقل چهار درجه و حداکثر10 درجه سانتیگراد بود.
 
وی میانگین کمینه رطوبت نسبی این ایستگاه در هفته گذشته را 57 درصد و میانگین بیشینه آن‌ را 88 درصد اعلام کرد.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: مجموع بارش هفته گذشته کهک 20 میلی‌متر ثبت شده است.
 
قاضی در خصوص اطلاعات ثبت شده در ایستگاه هواشناسی قم گفت: هفته گذشته حداقل دمای مطلق ثبت شده در این ایستگاه سه درجه سانتیگراد و حداکثر آن 25 درجه سانتیگراد بوده ‌است.
 
وی میانگین حداقل دمای هوا هفته گذشته در این ایستگاه را 6 درجه سانتیگراد و حداکثر آن را 15 درجه سانتیگراد اعلام کرد.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم اظهار کرد: کمینه میانگین رطوبت نسبی این ایستگاه 51 درصد و بیشنه آن‌ 93 درصد ثبت شده ‌است.
 
قاضی با بیان اینکه هفته گذشته در ایستگاه قم حداکثر رطوبت مطلق 100 درصد و حداکثر آن 34 درصد ثبت شده است گفت: در همین مدت در این ایستگاه مجموع تبخیر 16 میلی‌متر بوده ‌است.
 
وی اظهار کرد: میانگین حداقل دمای هوا هفته گذشته در ایستگاه سلفچگان پنج و میانگین حداکثر دمای هوا 11 درجه سانتیگراد ثبت شده ‌است.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: میانگین بیشینه رطوبت نسبی هفته گذشته در این ایستگاه 91 درصد و کمینه آن 49 درصد ثبت ‌شده است.
 
قاضی سلفچگان را با مجموع بارش 40.3 دهم میلی‌متر دارای بیشترین بارش در هفته گذشته اعلام کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcds50f.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما