دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 16826
مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

برگزاری نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز در قم

قم نيوز : قم نیوز:‌ مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم از برگزاری نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور ششم و هفتم آذر در قم خبر داد.
برگزاری نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز در قم
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان امروز با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور اظهار کرد: این گردهمایی هر سه ماه یک بار با حضور رؤسای مجامع خیرین برگزار شده و به بررسی مشکلات مجمع‌های خیرین استان‌ها پرداخته می‌شود.
 
وی از برگزاری نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد و افزود: این گردهمایی ششم و هفتم آذر در خانه معلم یک واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.
 
مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطرنشان کرد: در این همایش مسئولان استانی مانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی چون حجت‌الاسلام آشتیانی، امین جعفری و استاندار قم و دو نفر از معاونان وزیر آموزش و پرورش حضور دارند.
 
وی عنوان داشت: 30 نفر روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز و 20 نفر از مسئولان کشوری و استانی آموزش و پرورش در گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز شرکت می‌کنند.
 
پورگلیان تصریح کرد: روسای مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدعوین دیگر هفتم آذر به دیدار آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله نوری همدانی رفته و از رهنمودهای این دو عالم بهره‌مند می‌شوند.
 
انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران یک نهاد غیردولتی در ایران است که با هدف احداث مدرسه‌های جدید و نیز بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس موجود در این کشور پایه‌گذاری شده است. اعضای این انجمن از خیرین مناطق مختلف ایران هستند. تاکنون این انجمن به عنوان بازوی مردمی سازمان نوسازی مدارس ایران، هزاران مدرسه در شهرها و روستاهای سراسر ایران احداث کرده است.
 
انجمن یا جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، یکی از بزرگترین سازمان‌های مردم نهاد(سمن) است و مجامع خیرین مدرسه‌ساز در هر یک از شهرستان‌های ایران مجمعی با حضور نمایندگان انجمن خیرین مدرسه‌ساز، سازمان توسعه و تجهیز مدارس و نیز آموزش و پرورش منطقه وجود دارد که کار هماهنگی ساخت و ساز مدارس را در سطح منطقه به عهده دارد.
 
نحوه فعالیت جامعه خیرین مدرسه‌ساز بیشتر بر اساس تشکیل نشست‌های محلی در سطح شهرها و استان‌ها یا برپایی جشنواره در داخل و خارج کشور برای تامین زمین و هزینه احداث مدارس جدید است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcce4qs.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما