دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 16831
در دیداری تدارکاتی

هندبالیست‌های صبای قم مغلوب تیم ملی جوانان شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در دیداری تدارکاتی برای حضور در دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم ملی جوانان تن به شکست داد.
هندبالیست‌های صبای قم مغلوب تیم ملی جوانان شدند
به گزارش قم نیوز، هندبالیست‌های صبای قم با هدف کسب آمادگی برای حضور موفق در نیم فصل دوم بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی هندبال جوانان کشورمان رفتند.
 
همچنین هندبالیست‌های جوان ملی پوش کشورمان نیز به منظور به دست آوردن هماهنگی لازم برای حضور موفق در پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در این دیدار تدارکاتی حضور یافتند و در نهایت موفق به شکست تیم هندبال صبای قم شدند.
 
مصاف با تیم هندبال صبای قم که از جمله تیم‌های حاضر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود نخستین دیدار تیم هندبال جوانان کشورمان پس از گذشت سه اردوی تدارکاتی در تهران محسوب می‌شد و طی آن ملی پوشان با اختلاف پنج گل یعنی 31 بر 26 به برتری دست یافتند.
 
تیم ملی هندبال رده سنی جوانان کشورمان در حالی در یک بازی دوستانه برابر تیم صبای قم به برتری رسید که عزت الله رزمگر هدایت این تیم را بر عهده دارد و شاگردان وی یک دیدار تدارکاتی برابر تیم دیگری از لیگ برتر یعنی نیروی زمینی انجام می‌دهند.
 
تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در حالی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی هندبال رده سنی جوانان آسیا آماده می‌کند که بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون هندبال آسیا قرار است این دوره از پیکارها مرداد ماه سال آینده برگزار شود.
 
تیم هندبال صبای قم نیز بعد از کسب رتبه نهمی در نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور باید از اوایل بهمن ماه یعنی حدود دو ماه دیگر در دور برگشت به دنبال جبران امتیازات از دست رفته و بهبود جایگاه خود به مصاف حریفان برود.
 
تیم هندبال صبای قم در نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به زدن 227 گل شده است در حالی که دروازه این تیم مقابل حریفان 265 بار باز شده است و این تیم با تفاضل گل منفی 38 و تنها سه امتیاز حاصل از یک پیروزی برابر نیروی زمینی و تساوی مقابل تیم مس پارس فلاورجان که هر دو در خانه حریفان به دست آمده است، بالاتر از تیم‌های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین رتبه نهم جدول را در پایان نیم فصل لیگ برتر به خود اختصاص داده است.
 
هندبالیست‌های صبای قم در هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال با قرعه استراحت رو به رو هستند و در هفته دوم باید در دیداری خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم هندبال نیروی زمینی تهران بروند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcizvaz.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما