سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 17781

دور جدید تمرینات تیم هندبال صبای قم از 15 دی آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از آغاز دور جدید تمرینات تیم هندبال صبای قم برای حضور در دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور خبر داد.
دور جدید تمرینات تیم هندبال صبای قم از 15 دی آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی، تصریح کرد: تیم هندبال صبای قم به منظور حضور موفق در دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از حدود دو هفته دیگر یعنی پانزدهم دی ماه تمرینات خود را رسما از سر خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که تیم هندبال صبای قم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور کسب کرد، تمام تلاش کادر مدیریت و کادر فنی این تیم این است که تیم تقویت شده و شاهد عملکرد بهتر در دور برگشت لیگ برتر هندبال باشیم.
 
رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: البته قصد ما تقویت تیم هندبال صبای قم است تا بتوانیم امتیازاتی که در نیم فصل نخست بازی های این فصل از دست داده ایم را در دور برگشت جبران کنیم اما باید از نظر مالی و معنوی نیز حمایت جدی تری از سوی باشگاه صبا انجام بپذیرد.
 
وی ادامه داد: فرصت بسیار زیادی در اختیار نداریم زیرا دور برگشت لیگ برتر از حدود یک ماه دیگر شروع می شود و تمام تلاش ما این است که مشکلات تیم رفع شود تا مربیان و بازیکنان بتوانند با تمرین و بازی‌های تدارکاتی مناسب آماده دور برگشت لیگ برتر هندبال شوند.
 
طباطبایی با بیان اینکه نیم فصل دوم لیگ برتر از بهمن ماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: صبای قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت در هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال به میدان نمی‌رود و این نیز به ما فرصت بیشتری می دهد که تیم به آمادگی مطلوب برسد.
 
وی یاد آور شد: تیم هندبال صبای قم در دور رفت رقابت‌های این فصل  لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به دلیل اینکه بازیکنان این تیم در مقابل حریفان کم تجربه بودند متاسفانه در هشت بازی از 10 مسابقه دور رفت به رقبای خود نتیجه را واگذار کرد.
 
رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: با هدف تقویت تیم هندبال صبای قم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور و با توجه به تحقیقاتی که کادر فنی تیم انجام داده‌اند، دنبال جذب یکی دو بازیکن خارجی نیز هستیم.
 
گفتنی است: دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم هندبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها به میدان نخواهد رفت و باید با توجه به برخورد با قرعه استراحت نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا باشد.
 
صبای قم در حالی در هفته اول رقابت‌های نیم فصل دوم فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور استراحت می‌کند که در هفته دوم باید با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی تیم هندبال نیروی زمینی تهران دیدار کند، تیمی که هم امتیاز با صبای قم در مکان دهم ایستاده است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdf50f.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما