?>?> ایران هیچ‌گاه از اهدافش عقب نشینی نمی‌کند | قم نیوز
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : 16846
شهردار قم:

ایران هیچ‌گاه از اهدافش عقب نشینی نمی‌کند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: با موفقیت تیم مذاکره کننده ژنو دشمنان متوجه شدند که ایران هیچ وقت از اهدافش عقب نشینی نمی‌کند.
ایران هیچ‌گاه از اهدافش عقب نشینی نمی‌کند
به گزارش قم نیوز، محمند دلبری در همایش گرامیداشت هفته بسیج شهرداری قم که در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته بسیج و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) را به فال نیک گرفته و به تمامی مردم این هفته را تبریک عرض می کنم.
 
شهردار قم خاطرنشان کرد: بسیج به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد و این نهاد باید یک نوع تفکر و فرهنگ بسیجی را درمیان مردم توسعه بدهد، بسیج یک نوع تفکر و روش است که الگوی آن سالار شهیدان و حرکت و قیام عاشورایی است.
 
دلبری با بیان اینکه انقلاب ایران یک انقلاب جهانی است تصریح کرد: تیم هسته‌ای ایران یک انقلاب باشکوه دیگر را برای این سرزمین رقم زد که موفقیت تیم هسته‌ای در آغاز هفته بسیج می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.
 
شهردار با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده ایران در ژنو اذعان کرد: با موفقیت این تیم و فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان ایران و انقلاب متوجه شدند که ایران هیچگاه از اهدافش عقب نشینی نمی‌کند.
 
وی تصریح کرد: مسلمانان از ابتدا نشان داده اند که فرمانبردار ولی فقیه خود هستند و هر زمانی که به فرمایشات ولی فقیه خود گوش فرا داده‌اند موفقیت های چشمگیری به دست آورده‌اند.
 
شهردار قم با اشاره به سخن رهبر جمهوری اسلامی ایران که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: بسیجیان همان طور که در عرصه‌های مختلف حضور حماسی از خود به یادگار گذاشته اند نشان داده‌اند که فرمانبردار ولی فقیه هستند و دشمنان اسلام را یکی پس از دیگری از بین خواهند برد.
 
دلبری با اشاره به اینکه بسیج یک نوع فرهنگ و منش است اظهار کرد: بسیجیان ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبرشان در همه عرصه‌ها نشان داده اند و هفته بسیج روز تجدید میثاق با رهبر و شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی بیان کرد: بسیج تنها مختص یک هفته نیست ما در تمامی لحظات باید به نوعی بسیجی باشیم و برای پیشرفت ایران و قم کار کنیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcepv8z.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما