سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 16862
از سوي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم صورت گرفت:

برگزاري همايش تحرك و پيشگيري از ديابت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم از برگزاري همايش تحرك و پيشگيري از ديابت همزمان با هفته ديابت در بوستان لاله قم خبر داد.
برگزاري همايش تحرك و پيشگيري از ديابت در قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفايي با اشاره به انجام ورزش صبحگاهي در بوستان‌ها اظهار كرد: ورزش صبحگاهي در بوستان‌هاي لاله، انصار، بنيادي، هاشمي و نرگس از ابتداي امسال در دستور كار قرار گرفته و حتي جايگاه‌هاي ويژه بانوان در اين بوستان‌ها ايجاد شده است.
وي خاطرنشان كرد: مربياني در اين بوستان‌ها تعيين شده‌اند تا ورزشكاران، نرمش اصولي انجام دهند و كساني كه مشكلات مفصلي دارند از حركت‌هاي نا بجا خودداري كنند.
مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم با اشاره به تعيين موارد تشويقي براي اعضاي شركت‌كننده در ورزش صبحگاهي گفت: امكانات ورزشي كم هزينه، بليط نيم‌ بهاي استخر و هزينه حمل و نقل ويژه اعضاي فعال در بوستان‌ها در نظر گرفته مي‌شود و با برگزاري جشنواره‌هاي فرهنگي و ورزشي، به برگزيدگان اين جشنواره‌ها جوايزي اهدا مي‌شود.
وي از برگزاري همايش تحرك و پيشگيري از ديابت همزمان با هفته ديابت خبر داد و افزود: اين همايش با حضور ورزشكاران ورزش صبحگاهي 28 آبان سال جاري در بوستان لاله واقع در فلكه آزادگان برگزار شد.
وفايي يادآور شد: كارشناسان مركز بهداشت در اين همايش حضور داشتند و در خصوص اهميت تغذيه و تحرك در ديابت اطلاعاتي در اختيار افراد شركت‌كننده قرار دادند.  
وي خاطرنشان كرد: مرشد اسحاقي رتبه يك ورزش باستاني در قم پس از مديحه‌سرايي در اين همايش به برگزاري ورزش صبحگاهي پرداخت.
مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم تصريح كرد: نخستين همايش آموزشي با موضوع «حركات اصلاحي» ويژه بانوان در بوستان انصار برگزار شد.
وي عنوان داشت: اينگونه همايش‌ها به صورت ماهيانه در بوستان‌هاي مختلف كه مجري ورزش‌هاي صبحگاهي هستند، برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcci4qs.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما