پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 16935
با حضور هزار نخبه بسیجی/

همایش نخبگان بسیجی طرح آیه‌های تمدن در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج دانش آموزان استان قم از برگزاری همایش نخبگان بسیجی طرح آیه های تمدن با حضور هزار دانش آموز نخبه بسیجی در استنان قم خبر داد.
همایش نخبگان بسیجی طرح آیه‌های تمدن در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز, سرهنگ محمد علی مختاران اظهار داشت: همایش نخبگان بسیجی طرح آیه‌های تمدن در دو بخش خواهران و برادران و با حضور هزار دانش آموز نخبه بسیجی استان قم روز پنج شنبه در سینما تربیت برگزار می‌شود.
 
وی با بیان این که هدف بسیج فراتر از ارتقای دینی است، عنوان کرد: ارتقای سطح علمی دانش آموزان از مواردی است که مورد توجه بسیج است و ارائه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درست و صحیح به دانش آموزان نخبه بسیجی از جمله اهداف سازمان بسیج از برگزاری این همایش است.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزان قم بیان کرد: در این همایش آقای نیک خو، مشاور برجسته کشور حضور داشته و با مسلط به تربیت اسلامی به بیان راه کارها و برنامه ریزی های تحصیلی جهت ارتقای علمی دانش آموزان خواهد پرداخت.
 
وی با اشاره به چگونگی انتخاب دانش آموزان نخبه بسیجی ابراز کرد: آزمونی از میان 6 هزار دانش آموز بسیج قمی که معدلشان بالای 19 بوده گرفته شد که بیش هزار نفر از آن ها به عضویت طرح آیه های تمدن سازمان بسیج دانش آموزی استان قم درآمدند.
 
حضور اساتید نمونه مشاور در مدارس خاص
 
مختاران یادآور شد: طی تفاهم نامه ای که سازمان بسیج با آموزش و پرورش منعقد کرده است، مدارس خاص همچون فرزانگان و نمونه دولتی، در صورت تمایل می توانند اساتید مشاور برجسته کشور برای دانش آموزان مدرسه خود سخنرانی کند.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزان قم ادامه داد: در صورت موفق بودن این کار این اساتید در مدارس عادی نیز سخنرانی خواهند کرد و همچنین سازمان بسیج دانش آموزی استان قم سی دی و فیلم سخنرانی های اساتید مشاور نمونه کشور را در اختیار مدارس عادی نیز قرار می دهد تا به نخبگان آن مدارس نیز کمک شود.
 
وی عنوان کرد: این گونه همایش ها موجب ارتقای بخش عمده ای از سطح علمی دانش آموزان می شود که خانواده ها نیز باید به آن توجه داشته باشند و هدفمان این است که این موضوع را اشاعه دهیم.
 
سرهنگ مختاران بیان کرد: سازمان بسیج در بخش های دیگری از برنامه های خود، مشاوره هایی را به دانش آموزان به صورت فردی و گروهی و رایگان ارائه می دهد.
 
به گفته رئیس سازمان بسیج دانش آموزان استان قم همایش نخبگان بسیجی طرح آیه های تمدن ساعت هشت تا 10 ویژه خواهران نخبه بسیج و ساعت 10 تا 12 ویژه برادران خواهد بود.
 
  انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdkn0f.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما