شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 17209
در قالب طرح شجره طیبه صالحین انجام شد

عزیمت یک ‌روزه اردوی بسیجیان گردان اباذر قم به تهران

قم نيوز : قم نیوز: بسیجیان گردان بسیج اباذر لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب (ع) در قالب طرح شجره طیبه صالحین به تهران عزیمت کردند.
عزیمت یک ‌روزه اردوی بسیجیان گردان اباذر قم به تهران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سرپرست گردان چهارم بسیج امام حسین (ع) لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) گفت: اردوی یک روزه بسیجیان گردان اباذر قم در تهران در راستای تربیت نیروهای تراز اول برای انقلاب و با عنوان طرح بصیرت برای بسیجیان نمونه برنامه‌ریزی شد.
 
امیرحسین رنجبر هدف اصلی از برگزاری این برنامه را تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدا دانست و افزود: زیارت حرم مطهر آستان امامزادگان عبدالعظیم حسنی (ع)، حمزه بن موسی الکاظم (ع) و طاهر بن زین العابدین (ع)، زیارت مزار شهیدان گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس در بهشت زهرا و همچنین زیارت مرقد و بارگاه مطهر و مقدس امام خمینی (ره) از برنامه‌‌های این اردوی یک روزه بود.
 
سرپرست گردان چهارم بسیج امام حسین (ع) لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب (ع) افراد شرکت‌کننده در این اردو را بسیجیان نمونه این گردان دانست و عنوان کرد: این برنامه با استعداد یک گروهان از گردان برگزار شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مداحی و عزاداری، زیارت مخصوص شهدای عرفه و شهدای سانحه هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های اجرا شده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بود.
 
رنجبر تربیت دینی و آموزش نظامی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت: این اردوی یک روزه شامل سه بخش هجرت، سیاحت و زیارت است و موجب آشنایی با روش و سیره زندگی شهدا می‌شود ضمن اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های مهمی هستند که در قالب این اردوها صورت می‌گیرند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdci3raz.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما