پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 16947
باقری به مهر خبر داد:

317 مصدوم و 2 کشته سهم حوادث هفت روز گذشته در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم با بیان اینکه طی هفته گذشت براثر حوادث روی داده 317 نفر مصدوم و دو نفر کشته شدند، گفت: همچنین یک نفر نیز براثر حوادث کاری فوت کرده است.
317 مصدوم و 2 کشته سهم حوادث هفت روز گذشته در قم
به گزارش قم نیوز, محمد جواد باقری پیرامون حوادث روی داده در یک هفته گذشته اظهار داشت: در طول هفته گذشته از ساعت هفت صبح روز 30 آبانماه تا ساعت هفت صبح پنج شنبه تعداد هفته هزار و 282 که منجر به انجام 969 مورد مامویت انجام شد.
 
وی ادامه داد: از این بین تعداد 854 ماموریت شهری و 115 ماموریت در جاده ها انجام گرفته است، همچنین 287 مورد سهم موارد ترافیکی بوده که 243 مورد داخل شهر و 44 حادثه نیز در جاده ها است.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم با بیان اینکه در این حوادث 317 نفر مصدوم شدند گفت: 131 مصدوم در محل حادثه و به صورت سرپایی درمان شدند و 186 مصدوم دیگر نیز با انتقال به مراکز درمانی روند تکمیلی را پشت سر می گذارند.
 
وی با بیان اینکه در حوادث هفته گذشته 2 نفر نیز فوت شده اند، گفت: سهم موتورسواران از این ماموریت ها تعداد 177 مورد بوده است که هفت مورد در جاده ها و 170 مورد دیگر نیز در درون شهر بود.
 
باقری تاکید کرد: تعداد کل مصدومان موتورسیکلت طی هفته گذشته در قم 194 نفر بوده است، که از این بین 106 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم  اظهار داشت: در ساعت 24 و 22 دقیقه روز اول آذرماه براثر برخورددو کامیون با یک خودروی پارک شده در یکی از جاده های استان متاسفانه راننده خودروی پارک شده به دلیل صدمات شدید در دم فوت کرد.
 
حادثه دیگر در ساعت پنج و 46 دقیقه اول آذرماه براثر برخورد دو دستگاه خودرو در اتوبان قم – کاشان به یک مرد حدودا 55 ساله به دلیل شدت جراحات فوت کرد و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.
 
باقری پیرامون حوادث کاری طی هفته گذشته نیز افزود: ساعت 11 و 41 دقیقه روز پنجم آذرماه براثر بروز حادثه شغلی دریک کارگاه ساختمانی در خیابان عطاران شهر قم یک مرد حدودا 30 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و 2 نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcguy9q.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما