قم نيوز : قم نیوز، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدا به همت پایگاه بسیج علمدار در مسجد امام باقر(ع) محله چهارم پردیسان قم برگزار شد.
یادواره شهدا در محله چهارم پردیسان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام احمدی طی سخنانی در یادواره شهدای محله چهارم پردیسان گفت: عزت، عظمت، پیشرفت و اقتدار امروز ما در کشور، منطقه و دنیا به خاطر فداکاری ها و جانبازی ها و خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس مردانه رفتند و پشت پا به همه خواسته های دنیوی زده و مملکت و انقلاب را بیمه کردند.
وی در باره رفعت مقام شهدا ابراز داشت: مقام آنها برای ما قابل درک نیست و آنقدر بدانید که مقام شهادت آنقدر بالاست که شخصیتی مثل امام حسین (ع)اگر شهید نمی شد با اینکه امام معصوم هستند به آن درجان نمی رسیدند جز با شهادت و آنچه مهم است، رسالت جوانان امروز در پیمودن راه شهداست.
در این مراسم، جانشین فرماندهی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و مسئولان نظارت و روابط عمومی ناحیه، همچنین  بسیجیان و اهالی محله چهارم پردیسان نیز حضور داشتند.
اجرای دو سرود در وصف ولایت و شهیدان توسط گروه سرود پایگاه شهید علمدار و خاطره گویی آزاده سرافراز، عراقی و همچنین نوحه خوانی به مناسبت ایام عزاداری محرم، بخش های دیگری از این مراسم بود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcewo8z.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما