پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 17147
مدیرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) شهرداری قم:

سومین یادواره شهدای گمنام استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) شهرداری قم گفت: سومین یادواره شهدای گمنام استان قم با همکاری سازمان بسیج کارگری برگزار خواهد شد.
سومین یادواره شهدای گمنام استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالحمید وکیلی با اعلام این خبر گفت: این سومین یادواره شهدای گمنام است که به همت شهرداری قم و سازمان آرامستان‌ها برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این یادواره پنجشنبه 14 آذرماه سال‌جاری و از ساعت 14:30 در سالن شهید خزعلی آرامستان بهشت معصومه(س) آغاز خواهد شد.
 
مدیرعامل سازمان بهشت معصومه (س) با بیان اینکه شهردار قم و حجت‌الاسلام سید حسن مومن سخنرانان یادواره شهدای گمنام استان قم خواهند بود، گفت: مداحی و عزاداری به مناسبت آغاز ماه صفر از دیگر بخش‌های این یادواره خواهد بود.
 
وی ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدا نیز در دستور کار یادواره شهدای گمنام استان قم قرار دارد ضمن اینکه به قید قرعه از میان شرکت‌کنندگان در این یادواره به پنج نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس هم اهدا خواهد شد.
 
وکیلی عنوان کرد: سازمان بسیج کارگری استان قم هم در زمینه برگزاری این یادواره با سازمان آرامستان‌های شهرداری قم همکاری خواهد داشت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjavev.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما