دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 17042
در مرحله شهرستانی برادران؛

500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن اوقاف قم به رقابت پرداختند

قم نيوز : قم نیوز: مسول کمیته فنی سی و ششمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف گفت: 500 برادر قاری و حافظ در این مرحله از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن اوقاف قم به رقابت پرداختند
علی اصغر ادهمی روز دوشنبه با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه برادران از چهارم آذرماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) اغاز شده است گفت: این تعداد شرکت کننده در دو مقطع زیر 16 سال ویژه شکوفه‌ها و بالای 16 سال ویژه بزرگسالان به رقابت پرداختند.
 
وی افزود: افراد در رشته‌های ترتیل و قرائت و تحقیق، حفظ جزء یک، جزء 2.5، جزء 5 و 10 جزء و 20جزء حفظ کل، ابتهال و اذان شرکت کردند.
 
ادهمی ادامه داد: ملاک راهیابی به مرحله استانی کسب حد نصاب نمره و تعداد شرکت‌کنندگان در هر رشته بر اساس نظرات هیئت داوران و ستاد برگزاری مسابقات است که در بخش برادران حدود 100 نفر به مرحله استانی که در اواخر آذرماه در استان قم برگزار می‌شود راه می یابند.
 
وی با اشاره به اسامی برگزیدگان حافظان و قاریان قرآن کریم گفت: مراسم اختتامیه سی و ششمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در 14 آذرماه اعلام می‌شود از حافظان و قاریان برتر تقدیر و تجلیل خواهد شد.
 
مسول کمیته فنی سی و ششمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، افزود: همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل اوقاف و امورخیریه شهرستان قم از نتایج این دوره از مسابقات اطلاع کسب کنند.
خاطر نشان کرد: سی و ششمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در بخش بانوان از 29 آبانماه و ویژه براداران نیز از روز چهارم آبانماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdxz0f.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما