پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 17148
مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف قم خبر داد

تجلیل از 70 برگزیده مسابقات قرآن شهرستان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم از برگزاری مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن در قم و تجلیل از 70 برگزیده این مسابقات خبر داد.
تجلیل از 70 برگزیده مسابقات قرآن شهرستان قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور گفت: در مجموع و طی 2 هفته، سه هزار نفر در شهرستان قم در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
وی افزود: 2 هزار و 500 نفر از این افراد به صورت ثبت در سامانه و یک‌هزار نفر دیگر نیز با حضور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شاه سید علی (ع) در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
 
مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با بیان اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شامل رشته‌های اذان، ابتهال، قرائت و ترتیل بود، گفت: 300 نفر از کسانی که رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند به منظور شرکت در مرحله استانی معرفی شده‌اند.
 
وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه نیز که فردا از ساعت 19 تا 21 در مجتمع فرهنگی شاه سید علی (ع) برگزار می‌شود از 70 رتبه برگزیده تجلیل خواهد شد.
 
جمشیدپور با بیان اینکه مراسم اختتامیه شامل خیرمقدم گویی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی از پژوهشگران قرآنی قم خواهد بود، عنوان کرد: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
 
مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم خاطرنشان کرد: مداحی و عزاداری به مناسبت آغاز ماه صفر توسط سید ناصر آبیار از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه خواهد بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaa6n6.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما