يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 17251
مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم خبر داد:

صدور 6 مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شش موسسه جدید به تازگی توانستند مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت خود را برای فعالیت قرآنی در قم دریافت کنند.
صدور 6 مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام علی اکبر شفیعی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این موسسات با دریافت مجوز به صورت رسمی با رویکرد آموزشی قرآنی در قم پا به عرصه فعالیت گذاشتند.
وی در ادامه به معرفی این شش موسسه جدید پرداخت و گفت: موسسه بشارت بهشت به مدیر مسئولی خلیلیان، میقات شجره طیبه به مدیر مسئولی مجید صداقت، طلوع روزهای خدا به مدیر مسئولی امیر جهانی فرد، سالکان معرفت ایمانی به مدیر مسئولی سیدمحمد رضایی، عصر ظهور حضرت مهدی به مدیر مسئولی خانم اشرف یوسفی و همچنین نورالابصار به مدیر مسئولی محمد افتخاری شش موسسه ای هستند که به تازگی مجوز آنها صادر شده است.
شفیعی یادآور شد: این موسسات ظرف مدت شش ماه آینده فرصت دارند نسبت به مراحل ثبت موسسه خود اقدام و پروانه فعالیت را دریافت کنند.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود، صدور مجوز برای موسسات پژوهشی را مورد توجه قرار داد و افزود: موسسات پژوهشی راهی  برای ارتقای فرهنگ قرآن پژوهشی هستند.
وی با بیان اینکه صدور مجوز برای موسسات فرهنگی قرآن و عترت با محوریت موضوع فعالیت پژوهشی، محدودیتی ندارد، ادامه داد: به منظور ارتقای فرهنگ قرآن پژوهی، روند صدور مجوز برای این موسسات پژوهشی متوقف نمی شود .
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfy0dy.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما