پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 17162
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

کمیته اقتصادی فوتبال قم تشکیل شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تشکیل کمیته اقتصادی فوتبال قم برای رصد کردن ظرفیت‌های اقتصادی کمک شایانی به فوتبال قم می‌کند.
کمیته اقتصادی فوتبال قم تشکیل شود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی در مراسم تجلیل از حامیان و باشگاه‌های بر‌تر فوتبال و فوتسال استان در سال 91 که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد اظهار کرد: در هر نهاد و ساختاری تشویق و قدردانی از مجموعه زحمت کشان و فعالان آن نهاد جزء ضروریات است و بر اساس بضاعت و نوع ماموریت آن نهاد انجام می‌شود.
 
وی افزود: از ابتدای ورود بنده به اداره کل ورزش و جوانان، سعی ما بر این بود که افرادی که در زمینه فوتبال باشگاهی به ورزش استان کمک می‌کنند را مورد حمایت قرار دهیم که به تناسب در سال‌های اخیر کمک‌های نقدی و غیر نقدی به تیم‌ها به ویژه تیم‌هایی که در زیرگروه کشوری به میدان می‌روند انجام گرفته است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: در یکی دو سال اخیر محدودیت‌های منابع مالی موجب شد نتوانیم از عهده کمک به باشگاه‌ها برآییم اما در جلسه تیرماه امسال، تعهد و قولی مبنی بر کمک به تیم‌های بر‌تر داشتیم که به دلیل پاره‌ای از مشکلات مالی و بودجه و برخی هماهنگی‌ها با تاخیر مواجه شد.
 
جهان بینی با تشکر از زحمات مجموعه فوتبال و فوتسال قم خاطرنشان کرد: می‌دانیم که کمک‌هایی در این حد، مشکلات اساسی تیم‌ها را حل نمی‌کند اما به هر حال قصد ما قدردانی در حد بضاعت از کسانی است که برای فوتبال زحمت می‌کشند زیرا افراد زیادی در بدنه باشگاه‌ها هستند که باید از آن‌ها مراقبت و حمایت کرد تا فوتبال در مسیر رشد قرار گیرد ضمن اینکه باید از زحمات هیئت فوتبال به دلیل تلاش در توسعه فوتبال پایه و دوره‌های آموزشی و دانش افزایی تشکر کنم.
 
وی تشکیل کمیته اقتصادی فوتبال قم را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: به اعتقاد من بهتر است کمیته‌ای اقتصادی از بین فعالان فوتبال قم ایجاد شود که ظرفیت‌های اقتصادی قم را رصد کند و هم برای ورود افراد علاقمند به عرصه حمایت از باشگاه‌ها و هم استمرار حضور افرادی که در حال هزینه برای فوتبال هستند برنامه ریزی کند.
 
جهان بینی در پاسخ به سئوال نماینده تیم‌های فوتسال قم در باره اینکه چرا سالن 2000 نفری در اختیار کمیته فوتسال هیئت فوتبال قرار نمی‌گیرد گفت: سال 2000 نفری یک سالن همه فن حریف و تنها سالن استاندارد استان قم است و خاص یک رشته ورزشی نیست که بخواهد در اختیار یک هیئت ورزشی قرار بگیرد البته ناهماهنگی‌هایی بین سالن 2000 نفری و هیئت فوتبال درباره برگزاری مسابقات فوتسال جوانان و بزرگسالان استان بوده که با رایزنی‌ها و صحبت‌هایی که انجام شده، این مشکلات حل شده است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان افزود: بر اساس قانون و اسناد بالادستی، هیچ هیئت ورزش نمی‌تواند بیش از دو مکان ورزشی را به طور کامل برای فعالیت‌های خود در اختیار داشته باشد در شرایطی که هیئت فوتبال استان قم در حال حاضر زمین چمن ورزشگاه تختی را برای برگزاری لیگ‌های فوتبال قم و سالن نرگس را برای برنامه‌های فوتسال بانوان در اختیار دارد.
 
وی در پاسخ به سئوال یکی از مدیران باشگاه‌های فوتبال درباره واگذاری زمین چمن مصنوعی شهدای نیروگاه به هیئت کشتی استان قم گفت: این واگذاری موقتی بوده است و اولویت ما این است که این زمین نیز برای برنامه‌های فوتبال قم مورد استفاده قرار گیرد ضمن اینکه درآمدهای اماکن ورزشی صرف ورزش می‌شود برای مثال اجاره کننده سالن 2000 نفری شهید حیدریان ماهانه 10 میلیون تومان اجاره پرداخت می‌کند اما صد در صد این پول دوباره وارد چرخه ورزش قم می‌شود و در بخش‌هایی نظیر نگهداری اماکن ورزشی و توسعه آن‌ها هزینه می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcgxq9q.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما