پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 17167
در مراسمی با حضور مسئولان ورزشی قم

باشگاه‌های بر‌تر فوتبال قم پاداش نقدی گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی با حضور مسئولان ورزش قم باشگاه‌های بر‌تر فوتبال و فوتسال قم در سال ۹۱ پاداش نقدی گرفتند.
باشگاه‌های بر‌تر فوتبال قم پاداش نقدی گرفتند
به گزارش قم نیوز، تیم‌های بر‌تر فوتبال و فوتسال قم در سال 1391 طی مراسمی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، تیرماه امسال در ضیافت باشگاه‌ها و اهالی فوتبال استان قم قول پرداخت پاداشی نقدی را به تیم‌های بر‌تر فوتبال و فوتسال قم داد بود که پس از گذشت حدود پنج ماه به قول خود جامه عمل پوشانید.
 
در مراسم تجلیل از حامیان و باشگاه‌های بر‌تر فوتبال و فوتسال استان در سال 91، مدیرکل ورزش و جوانان قم، سید مهدی غیاثی معاون این اداره کل، علیرضا حاجی ظهیری مدیر کل جمعیت هلال احمر استان قم و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به همراه دست اندرکاران هیئت فوتبال استان قم و نمایندگان باشگاه‌ها و حامیان ورزش حضور داشتند.
 
کریم بهرامی در این نشست با ابراز گلایه‌مندی از عدم حضور برخی از نمایندگان باشگاه‌ها خطاب به مسئولان باشگاه‌ها اظهار کرد: ما در کنار شما هستیم و می‌دانیم که بار اصلی فوتبال قم بر دوش مسئولین تیم هاست و آن‌ها مشکلات زیادی دارند ضمن اینکه اشکالات کار خود را می‌پذیریم و معتقدیم اشتباه برای کسی است که در مسئولیت خود کار و تلاش می‌کند.
 
وی در خصوص حامیان مالی باشگاه‌ها گفت: هدف ما جذب حامیان مالی است اما حفظ چنین افرادی که با عشق در ورزش هزینه می‌کنند از جذب آن‌ها مهم‌تر است و مسئولان باشگاه‌ها باید به این نکته توجه کنند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان قم نیز در این مراسم بر لزوم حمایت از باشگاه‌های و زحمتکشان عرصه فوتبال و وفوتسال در قم تاکید کرد.
 
در پایان این مراسم نیز نمایندگان باشگاه‌های پناه آفرین، آبادگران، عقاب پردیسان، اتحاد، هما، شهرداری، تائو و سیدذاکر از سوی مسئولین ورزش استان هدایای نقدی خود را دریافت کردند ضمن اینکه از زحمات علیرضا حاجی ظهیری مدیر کل جمعیت هلال احمر استان قم نیز به دلیل حمایت از فوتبال و فوتسال استان قم قدردانی شد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbz8b8.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما