يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 17246
4 روز تا آغاز مرحله سوم بسکتبال با ویلچر کشور/

ایثار قم مقابل پیام ارتباطات اصفهان به برتری رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم ایثار قم در دیداری تدارکاتی در آستانه سومین مرحله لیگ برتر بسکتبال با ویلچر موفق به شکست تیم پیام ارتباطات اصفهان شد.
ایثار قم مقابل پیام ارتباطات اصفهان به برتری رسید
به گزارش قم نیوز، فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی از هفته جاری با انجام بازی‌های مرحله سوم پیگیری می‌شود که تیم ایثار قم به عنوان مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته، این روزها با جدیت خود را برای جدال با حریفان آماده می کند.
 
روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری قرار است سومین مرحله از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوگانه به انجام برسد و طی آن هشت تیم در دو گروه چهار تیمی بازی های خود را برای تعیین رده بندی تیم ها در مرحله پلی آف ادامه بدهند.
 
بر همین اساس تمام تیم‌ها به نوعی مشغول انجام آخرین مراحل آماده‌سازی خود هستند و یکی از آنها تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم است که در بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ برتر مقابل تیمی از گروه نخست لیگ امسال یعنی پیام ارتباطات اصفهان صاحب برتری شد.
 
این بازی تدارکاتی بین ایثار قم و پیام ارتباطات اصفهان در حالی برگزار شد که ایثار خود میزبان آن بود و دو تیم شامگاه شانزدهمین روز آذر ماه در خانه بسکتبال قم به مصاف یکدیگر رفتند و سرانجام نماینده قم با 12 گل اختلاف حریف خود را شکست داد.
 
در این مسابقه جذاب و البته نزدیک و نفس گیر شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در اجرای خواسته‌های کادر فنی خود و همچنین انجام بازی هجومی کاملاً موفق عمل کرده و سرانجام به برتری 83 بر 71 رسیدند.
 
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از پنج‌شنبه هفته جاری یعنی بیست و یکم آذر ماه در مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در شهر اراک به مصاف تیم‌های همیاری زنجان، آلومینیوم سازی مرکزی و شهرداری آمل می‌رود در حالی که هم اکنون با 10 امتیاز صدرنشین گروه دوم مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjm8ev.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما