سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 17329
در راستای آماده‌سازی برای حضور در سوپر لیگ

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مغلوب پیام ارتباطات اصفهان شد

قم نيوز : قم نیوز: بسکتبالیست‌های ایثار قم در راه کسب آمادگی برای حضوری موفق در مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دیداری تدارکاتی مقابل پیام ارتباطات اصفهان نتیجه را واگذار کردند.
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مغلوب پیام ارتباطات اصفهان شد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که زمان زیادی به آغاز مرحله سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار نماینده قم در این رقابت‌ها، این روزها سخت مشغول انجام برنامه‌های آماده‌سازی خود است.
 
نماینده قم در فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با حضور چندین بازیکن مطرح با سابقه عضویت و افتخارآفرینی در تیم ملی، با نظر کادر فنی مجرب خود این روزها در دیدارهای تدارکاتی سعی در ایجاد هماهنگی بین نفرات خود را دارد.
 
بر همین اساس جانبازان و معلولین توانمند تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تلاش برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور در رقابت‌های مرحله سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل یعنی پیام ارتباطات اصفهان رفتند.
 
بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم در این دیدار تدارکاتی و دوستانه در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان پذیرای تیم بسکتبال با ویلچر پیام ارتباطات اصفهان یکی از تیم‌های حاضر در سوپر لیگ بودند که نتیجه این دیدار 70 بر 62 به سود میهمان رقم خورد.
 
تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در این دیدار در حالی مقابل حریف خود تن به شکست داد که با صلاحدید جواد شهره غلامی سرمربی با تجربه خود از تمام بازیکنان خود به منظور سنجش میزان آمادگی آنها استفاده کرد.
 
صرف نظر از نتیجه‌ای که در این دیدار دوستانه رقم خورد، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بازی بسیار خوبی برابر میهمان خود به نمایش گذاشتند در حالی که آنها در نخستین بازی تدارکاتی برابر تیم پیام ارتباطات اصفهان که یک روز پیش برگزار شده بود با حساب 83 بر 71 پیروز شده بودند.
 
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در حاشیه این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قم با اشاره به وضعیت آمادگی بازیکنان تیم ایثار قم در آستانه مرحله سوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: ما عصر چهارشنبه بیستم آذرماه راهی اراک خواهیم شد تا در مرحله سوم لیگ برتر به مصاف حریفان خود برویم.
 
علی خوشرفتار اضافه کرد: دیدارهای مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور در گروه دوم مقدماتی از پنجشنبه بیست و یکم آذر ماه به مدت دو روز در شهر اراک انجام می شود و تیم آلومینیوم سازی اراک میزبان این مرحله خواهد بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb9fb8.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما