دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : 17273
برای نخستین بار در شهر قم صورت گرفت

مدیریت جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی با پمپ آتیسر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 با اشاره به تجهیز خدمات شهری این منطقه به پمپ آتیسر گفت: این پمپ با قابلیت جمع آوری 80 لیتر آب در ثانیه برای نخستین بار در منطقه 6 قم به کار گرفته شده است.
مدیریت جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی با پمپ آتیسر
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی با اشاره آبگرفتگی‌های احتمالی معابر سطح منطقه در فصل زمستان اظهار داشت: تهیه پمپ آتیسر ده اینچ در منطقه 6 با هدف ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن در هنگام بارندگی صورت گرفته است. 
 
وی بیان داشت: برای این پمپ یک تانکر مکنده پیشرفته نیز تهیه شده که موجب می‌شود در هنگام بارندگی دیگر مشکل جدی در ارتباط با آب گرفتکی معابر نداشته باشیم.
 
شهردار منطقه 6 قم با اشاره به اینکه حمل و نقل پمپ آتیسر به صورت کششی است، تصریح کرد: اگر در هنگام بارندگی برق سطح منطقه قطع شود دیگر برای جلوگیری از آبگرفتگی زیر گذرهای سطح منطقه از جمله زیر گذر خیابان امام زاده ابراهیم(ع) مشکلی نخواهیم داشت.
 
وی با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری در هنگام بارندگی عنوان داشت: 20 نفر نیروی خدماتی ویژه نیز برای انجام عملیات اجرایی در مواقع بارندگی به تخصصی آموزش دیده‌اند که در صورت لزوم با تمام تجهیزات در سطح منطقه مستقر می‌شوند.
 
رسولی خاطرنشان کرد: دو هزار گونی شن برای هدایت و دفع آب‌های سطحی و محل‌هایی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد تهیه شده است.
 
وی یادآور شد: در زمان بارندگی ماشین آلاتی از قبیل بیل مکانیکی، بیل بکهو، بابکت، کامیون، دستگاه قفل بر، دیلم و بیل چنگک در محل‌هایی که احتمال آبگرفتگی زیادی در آن وجود دارد مستقر می شوند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjt8ev.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما