سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 17356
در آستانه میلاد فرخنده امام کاظم(ع):

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: دوازدهمین جشنواره بینالمللی امام رضا(ع) همزمان با میلاد فرخنده پدر گرامی ثامن الحجج(ع)، در سه بخش استانی، ملی و بینالمللی شامل 75 کشور جهان اعلام فراخوان کرد.
فراخوان دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) منتشر شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، «جشنواره بین المللی امام رضا(ع)» عنوان عظیمترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور است که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام علی بن موسی الرضا(ع)، از یکم تا یازدهم ذی القعده (دهه کرامت) تحت اشراف بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار میشود.
این جشنواره همزمان با شب میلاد فرخنده امام موسی کاظم(ع) و در دوازدهمین سال برگزاری خود، در بخش های استانی، ملی و بینالملل فراخوان منتشر کرده است.
بخش استانی، برنامه های کودک و نوجوان، هفته های فرهنگ رضوی و برنامه های ویژه نظیر بزرگداشت امامزادگان و قدمگاههای امام رضا(ع) را شامل میشود.
برای بخش ملی که در 31 استان کشور برگزار خواهد شد، هفت موضوع کلی در نظر گرفته شده که عبارتند از: علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، سینمایی، کودک و نوجوان، مطبوعاتی و رسانه های دیجیتال.
در بخش بین الملل نیز 75 نقطه از چهار قاره جهان شامل کشورهای آمریکا، آلمان، اتریش، آرژانتین، اسپانیا، اندونزی، امارات، الجزایر، انگلستان، ایتالیا، بوسنی، برزیل، ژاپن، روسیه، سوئد، فرانسه، هند، نیجریه و ... مشارکت فعال دارند.
اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شهریور سال آینده همزمان با شب میلاد مسعود آن امام همام در مشهد مقدس برگزار می شود که «سیدجواد جعفری» دبیری این جشنواره را برعهده دارد.
علاقه مندان برای ثبت نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه ها میتوانند به سایت «شمس طوس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن: 05112283044 به عنوان پل ارتباطی میان دبیرخانه جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.
گفتنی است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم میزبان دومین دوره از همایش حدیث رضوی از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خواهد بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb0fb8.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما