يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 1754
بابامیری:

صبای قم ناکامی‌های اخیر را مقابل سپاهان جبران می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبای قم در دیدار حساس هفته ششم مقابل سپاهان اصفهان قطعا در تلاش برای جبران ناکامی‌های هفته‌های اخیر موفق عمل می‌کند.
صبای قم ناکامی‌های اخیر را مقابل سپاهان جبران می‌کند
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری در حاشیه آخرین تمرین تیمش پیش از مصاف فردا مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی حساس در پیش داریم، تمرینات خود را با جدیت پیگیری کرده و تمرین می‌کنیم تا آماده این بازی حساس شویم.

وی اظهار داشت: تمرینات تیم صبای قم بلافاصله بعد از بازگشت از تبریز و دیدار با گسترش فولاد پیگیری شده است و درصدد هستیم تا برای مقابله با تیم‌ قدر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خانه با قدرت و آمادگی لازم به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: تیم ما این روزها شرایط خاصی دارد، ما خیلی تلاش کرده ایم که باخت در سه بازی متوالی از مسابقات این فصل لیگ برتر تأثیر منفی بر روی بازیکنان تیم ما نداشته باشد و امیدوارم این بازی پایانی بر نتایج ضعیف اخیر باشد و اشتباهات ما به حداقل خود برسد تا شاهد بازگشت تیم به شرایط خوب خود در رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم فوتبال صبای قم برای بازی حساس هفته ششم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور برابر سپاهان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به شرایط بازی و همچنین در نظر گرفتن اینکه در خانه بازی می‌کنیم، ترکیب تیم را انتخاب خواهیم کرد اما چیزی که قطعی شده، بازی سراسر انگیزه صبای قم در این دیدار خواهد بود.

بابامیری عنوان داشت: صبای قم در این فصل برای نخستین بار وارد مسابقات لیگ برتر امید شده است اما بازیکنان صبا برای آشنایی با شرایط لیگ به زمان نیاز دارند و قطعا زمانی که به خوبی هماهنگ شوند، بازی‌های خوبی را در دیدار‌های آینده مقابل حریفان ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازی‌ بسیار خوبی را در دیدار خانگی عصر فردا مقابل امید سپاهان اصفهان انجام داده و برابر تمام حریفان خود در ادامه نیم‌فصل و دور برگشت مسابقات به نتایج خوبی دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم یادآور شد: صبا با در اختیار داشتن بازیکنان نخبه و شاخص فوتبال قم، تیم بسیار خوبی است و اگر تا‌کنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، این را یک اتفاق می دانیم و انشاءالله با عزمی بلند از دیدار با سپاهان ناکامی های اخیر را جبران می کنیم.

براساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال رده سنی امید صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ روز دوشنبه سی ام آبان ماه در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.wazct1ay5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما