دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 1767
سپاهان را با شکست بدرقه می‌کنیم؛

بابامیری: فقط باید ببریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در بازی با سپاهان اصفهان تنها برای کسب سه امتیاز و پیروزی بازی می‌کنیم و به بازیکنان صبا گفته‌ایم که فقط باید ببریم.
بابامیری: فقط باید ببریم
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری یکشنبه شب در حاشیه آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار امروز مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: در این مسابقه که از هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، صبای قم میزبان صدرنشین لیگ برتر امید است، ما کار با نام و عنوان سپاهان نداریم زیرا فقط به دنبال بردن و کسب سه امتیاز این بازی هستیم.

وی ادامه داد: این دیدار به میزبانی صبا و در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و ما باید در شرایطی که سه باخت متوالی را متحمل شده‌ایم، این بازی را به سود خود خاتمه داده و با سه امتیاز آن موقعیت تیم در جدول را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: در این مسابقه بازیکنان صبا با توصیه‌های کادر فنی نسبت به دیدار قبل بازی بسیار هماهنگی داشته و بدون تردید می‌توانند علاوه بر تلافی امتیازات از دست رفته در بازی‌های سه هفته گذشته، در پایان از حریف خود سه امتیاز ارزشمند را گرفته و در نهایت دومین پیروزی خود در این فصل را نیز کسب کنند.

وی از آمادگی روحی و جسمی بازیکنان تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه این دیدار خبر داد و عنوان کرد: کسب نتیجه برد در زمین خودی و در شرایطی که بازیکنان ما خوب تمرین کرده‌اند و هماهنگی خوبی دارند، نتیجه بسیار مطلوبی است و بدون تردید زمینه موفقیت صبای قم در دیدارهای آینده خواهد بود.

بابامیری خاطرنشان کرد: در این مسابقه تیم ما باید نشان دهد که توانمندی‌های زیادی در مسابقات این فصل دارد، ضمن اینکه بازیکنان ما ثابت خواهند کرد که نتایج صبای قم در دیدارهای سه هفته اخیر کاملا اتفاقی بوده است و صبای قم با کسب امتیازات لازم از دیگر بازی‌های خود در فصل جدید لیگ دسته برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال قهرمانی است.

وی از وضعیت تیمش برای ارائه یک بازی خوب در این مسابقه ابراز رضایت کرد و ادامه داد: تیم ما در این مسابقه با نهایت دقت بازی خواهد کرد ولی امیدوارم بر خلاف بازی گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز، اتفاقات بازی به ما لطمه نزند تا به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: در هر سه بازی گذشته بازیکنان ما بازی پایاپایی را انجام دادند و در مجموع نمایش آنها مقابل حریفان قابل قبول بود و ولی متاسفانه در زمین‌های برفی و گل آلود بازی می‌کردیم و این شرایط خوبی برای ما رقم نمی‌زد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود سختی‌های بسیاری و رقابت تنگاتنگی که در لیگ دسته برتر امید وجود دارد تیم خوبی را برای حضور در این دیدارها تدارک دیده‌ایم و با تمرینات بیشتر از این هفته با شرایط بهتری به مصاف حریفان می‌رویم.

صبا امسال برای نخستین بار نماینده فوتبال رده سنی امید استان قم در مسابقات لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.eqsa2bqmmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما