چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 17622

دانشجویان و استادان پژوهشگر دانشگاه آزاد قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با هفته پژوهش جمعی از دانشجویان و استادان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم سه شنبه شب طی مراسمی در سالن اجتماعات این دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.
دانشجویان و استادان پژوهشگر دانشگاه آزاد قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز،معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه دراین مراسم، با ارایه گزارشی از فعالیت های پژوهشی واحد قم، خاطرنشان کرد: در این دانشگاه طرح های پژوهشی درون دانشگاهی در سال 91 از تعداد زیادی برخوردار بود، به همین خاطر ما در سال 92 با کمبود بودجه مواجه شدیم.
 
ˈغلامرضا نجفیˈ با بیان اینکه تغییر مدیریت دانشگاه در سال 91 یکی از دلایل عمده آن به شمار می رود، افزود: ریاست جدید دانشگاه با ترغیب دانشجویان و استادان به سمت طرح های پژوهشی نقش مهمی را در بالا رفتن تعداد پژوهش ها در این سال داشته است.
 
وی بابیان اینکه تعداد طرح های ارایه شده از سوی دانشجویان و استادان رشته های علوم پایه نسبت به سایر رشته ها بیشتر بوده است،افزود: به منظور جبران کسری بودجه درسال جاری درخواستی را به سازمان مرکزی ارسال نمودیم، تا با یک جا به جایی در ردیف های بودجه امکان پذیرفتن طرح های بیشتر تا پایان سال را برای ما فراهم کند.
 
وی با اشاره به طرح های پژوهشی برون دانشگاهی خاطرنشان کرد: ما در سال 90، با 23 طرح برون دانشگاهی قرار داد بستیم، که تعداد چهار طرح در سال 91 دفاع شد، و 9 طرح آن طی هشت ماه گذشته و مابقی
 
تا پایان سال با ارایه دفاعیه خاتمه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به اینکه از سال 90 تا 92 پایان نامه های کارشناسی ارشد بیشتر از دکتری بوده است، افزود: ما از بین آنها تنها مقالاتی را به عنوان مقاله برتر انتخاب می کنیم، که به نام واحد قم درج و ثبت شده باشد.
 
وی با اشاره به صرف هزینه 120 میلیون ریال برای تشویق مقالات برتر از محل ردیف اختصاص یافته به این موضوع در بودجه پژوهشی دانشگاه ،افزود: با برداشته شدن موانع موجود ما بدون هیچ محدودیتی می توانیم، مقالات برترانتخاب شده را مورد تشویق قرار دهیم.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchi-nz.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما