چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 17621
رییس دانشگاه آزاد قم:

تصمیم گیری در امور مختلف دانشگاه به هیات امنای استانی واگذار می شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، گفت: تمام امورتصمیم گیری دانشگاه تا شش ماه آینده به هیات امنای استانی واگذار می شود.
تصمیم گیری در امور مختلف دانشگاه به هیات امنای استانی واگذار می شود
به گزارش قم نیوز،ˈغلامعلی قاسمیˈ سه شنبه شب در مراسم در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مقدمات این واگذاری مطابق مصوبه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با ابلاغ بخش نامه فراهم شده، ولی اجرایی شدن آن هنوز نیازمند یک سری ساز و کارهای اولیه است.
 
وی با تقدیر از فعالیت های پژوهشی صورت گرفته دراین دانشگاه آنها را مایه امید توصیف کرد، و افزود: ما به طور کامل درجریان جزییات این فعالیت ها بویژه در بخش مربوط به دانشجویان و انجمن های علمی قرار داریم و می خواهیم تا شش ماه آینده به اوج خود برسد.
 
وی با تاکید بر تلاش بیشتر استادان و گروه های آموزشی دانشگاه برای برطرف نمودن نواقص و کمبودهای موجود بویژه در زمینه انتشار مجلات علمی پژوهشی، خاطرنشان کرد: بدون شک هر حرکت و تلاشی که در این راستا انجام شود، از جانب دانشگاه آزاد مورد حمایت قرار می گیرد.
 
نجفی افزود: باید تلاش کنیم تا سال آینده موج عظیم تری از فعالیت های پژوهشی را در دانشگاه داشته باشیم .
 
وی با اعلام رضایت از وضعیت آموزشی دانشگاه گفت: ما امیدواریم ، سال آینده موفق به راه اندازی بسیاری از رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین تقویت دانشکده فنی مهندسی دوره کارشناسی باشیم .
 
وی همچنین بخش فرهنگی دانشگاه را نیز دارای وحدت و انسجام خوبی عنوان کرد، و افزود: موتور محرکه دانشگاه بیش از هر چیز پشتکار، تلاش و کوشش کل مجموعه آن بویژه دانشجویان و استادان آن می باشند.
 
در پایان این مراسم دانشجویان و استادان پژوهشگر برتر این دانشگاه در زمینه ها و رشته های گوناگون مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgq39q.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما