دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 1772
ذوالنور:

اگر ولی فقیه نبود سرنوشت هسته‌ای ما مانند لیبی بود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر ولی فقیه نبود صدها بار با فریب و انحراف، دولتمردان کشور را منحرف کرده بودند و سرنوشت برنامه هسته‌ای ما هم همانند سرنوشت برنامه هسته‌ای قذافی بود.
اگر ولی فقیه نبود سرنوشت هسته‌ای ما مانند لیبی بود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه یکشنبه در گردهمایی طلاب بسیجی در مدرسه فیضیه تصریح کرد: اگر در بحث هسته‌ای مقاومت‌های رهبری نبود هزار بار مثل قذافی برنامه هسته‌ای را جمع کرده بودیم و تحویل غربی‌ها داده بودیم.

آمانو جاسوس آمریکاست
وی اظهار داشت: آمانو جاسوس سرسپرده آمریکا لیست دانشمندان بسیجی هسته‌ای ما را به دشمنان ما داده است تا آنان را ترور کنند، زیرا از این ناحیه ضربه خورده‌اند.

وی با اشاره به توان ایران در غنی سازی در هر درجه‌ای که بخواهیم بیان داشت: اگر چه توان بیش از ۲۰ درصد را هم داریم اما در آن ورود نمی‌کنیم زیرا برای ما توجیهی ندارد و دنبال بمب نیستیم.

ذوالنور با اشاره به تدابیر ولی فقیه در حفظ نظام و به خصوص فتنه ۸۸ اضافه کرد: امروز دشمن حوزه و مراجع و ولایت فقیه را هدف قرار داده است و می‌داند برای هدف قرار دادن ولایت باید حوزه و مراجع را هدف قرار داد و به همین دلیل آدم داخل حوزه می‌فرستند تا اختلاف ایجاد کنند.

راه اندازی بسیج؛ ابتکار امام(ره)
وی با اشاره به ابتکار امام در راه اندازی بسیج اظهار داشت: بسیج سیبل اصلی ضد انقلاب در مقابله با نظام و مردم است و ترورها و مثله کردن نیروهای بسیجی یکی از مصادیق عقده گشایی ضد انقلاب به امام و مردم بوده و هست زیرا بسیج در همه عرصه‌ها ایستاد و اگر بسیج نبود کشور به اینجا نمی‌رسید.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: بسیج در سازندگی چشم دنیا را خیره کرد و پیشرفت علمی این کشور که به برکت دانشمندان بسیجی و نه کراواتی صورت گرفت باعث تا جزو ۱۱ کشور دارای توان غنی سازی شویم و تولید و تکثیر سلول‌های بنیادی بند ناف دنیا را انگشت به دهان کرده است و آنانی که روزی جغرافیای نظامی ما را نمی‌توانستند تحمل کنند امروز ایران فضایی را باید در کنار خود ببینند.

وی راه اندازی بسیج طلاب و دانشجویان را ابتکار امام در سال آخر عمرشان دانست و افزود: گویا امام راحل(ره) می‌دانستند که تهدید آینده کشور از نوع فرهنگی و نرم است به همین دلیل بسیج روحانیت و دانشجویان را ایجاد کردند.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا آدم‌های ناباب را به درون نظام بیاورند و با کنار زدن دین و ولایت فقیه فرهنگ غربی را جایگزین کنند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس و بیان خاطراتی از شهید مدرس عنوان کرد: مجلس باید مصداق مدرس باشد و به تعبیر رهبری نباید نمایندگان برای کسب رای به صاحبان قدرت و ثروت نزدیک شوند که گناه نابخشودنی است.

آینده امیدوار کننده برای شیعه
وی در ادامه آینده تشیع را بسیار امیدوارکننده دانست و تاکید کرد: تشیع در میان دو خط سبز انتظار و سرخ شهادت در حال حرکت است که خط سبز افق اینده و پیش روی او را ترسیم می کند و خط سرخ شهادت نیز تامین کننده سوخت موتور آن برای حرکت به سمت آن افق روشن و امیدوار است.

وی تاکید کرد: در تمامی مکاتب و ادیان دیگر پوچی و یأس و نا امیدی زیادی وجود دارد چون آینده روشنی ندارند اما در تشیع یأس و نا امیدی جایی ندارد و بیداری اسلامی امروز نیز الگو گرفته از این فرهنگ است.

تهدیدات ناشی از شکست
ذوالنور جنبش وال استریت را بی تاثیر از حوادث منطقه ندانست و گفت: این جنبش وجود دولتمردان آمریکا را به لرزه در آورده و امروز مجبورند برای انحراف ذهنها فضاسازی جدیدی علیه ایران راه بیندازند و ایران را تهدید به ترور و حمله کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.yazct1ayrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما