پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 1471
نماینده قم در مجلس:

جنبش وال استریت با خشونت و تهدید عقب نشینی نخواهد كرد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام سرمایه داری آمریكا با تهدید، ارعاب و خشونت نمی تواند جنبش وال استریت و مردم معترض را وادار به عقب نشینی كند.
جنبش وال استریت با خشونت و تهدید عقب نشینی نخواهد كرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی روز پنج شنبه خاطرنشان كرد: در آمریكا همه چیز در اختیار نظام سرمایه داری است و مردم از وضعیت موجود بسیار نگران و ناراضی هستند و قطعا جنبش وال استریت نه تنها عقب نشینی نخواهد كرد بلكه مبارزات آن فراگیر خواهد شد.

وی ادامه داد: ممكن است دولتمردان و پلیس آمریكا برای مدت زمان كوتاهی مردم و جنبش های ضد سرمایه داری را وادار به سكوت نمایند ولی قطعا حركت های اعتراضی تداوم پیدا خواهد كرد وبه سایر كشورهای غربی نیز سرایت می كند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: خواسته اصلی مردم آمریكا و جنبش وال استریت برداشتن سلطه از بالای سرخود و برداشتن اختلافات طبقاتی است و آنها دیر یا زود به نتیجه می رسند.

آشتیانی با اشاره به اینكه موج اعتراضات ضد سرمایه داری در آمریكا نشات گرفته از بیداری اسلامی است، گفت: وقتی مردم آمریكا مشاهده كردند كه مردم مصر، تونس و لیبی چگونه با زیر كشیدن حاكمان خود، وضعیت موجود را تغییر دادند آنها نیز برای اصلاح ساختار كشور و مبارزه با ظلم و تبعیض، وارد صحنه شدند.

وی ادامه داد: پیام های انقلاب اسلامی ایران امروز در سراسر جهان فراگیر شده و درس های آن نیز برای همه ملت ها آموختنی می باشد.

آشتیانی همچنین گفت: مردم ایران برخورد خشن آمریكا با ملت خود را ببینند و بدانند كه آنها هرگز دنبال خوشبختی هیچ كشور و ملت دیگری نیستند.

وی افزود: آنها به هیچ عهدی وفادار نیستند، روزی حسنی مبارك، قذافی و صدام را حمایت می كردند ولی در زمانی كه احساس كردند انها دیگر نمی توانند منافع آنان را تامین كنند بر ضد آنها وارد صحنه شدند.

اتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.f8zbjh8ez9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما