دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 1778
در رده سنی جوانان و بزرگسالان؛

تکواندوکاران قمی در قهرمانی کشور روی شیاپچانگ می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکاران قمی کمتر از یک ماه دیگر در پیکارهای تکواندو آزاد قهرمانی کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.
تکواندوکاران قمی در قهرمانی کشور روی شیاپچانگ می‌روند
به گزارش قم نیوز، قم از جمله استان‌هایی است که همواره در پیکارهای قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف موفقیت‌های متعددی کسب کرده است و این بار نیز مردان تکواندوکار قم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

برای همین منظور بخشنامه مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان هر دو بخش مردان و بانوان از سوی فدراسیون تکواندو به هیئت‌های استانی و از جمله هیئت تکواندو استان قم ابلاغ شده است تا تیم‌ها شرایط برگزاری مسابقات کشوری را بدانند.

با برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی ۱۶ سال به بالا هر دو بخش آقایان و بانوان به منظور انتخاب نفرات برتر برای دعوت به مرحله دوم انتخابی تیم ملی فقط نفرات اول و منتخبین کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود.

از سوی دیگر با توجه به لزوم برنامه‌ریزی برای تامین اسکان و تغذیه و برگزاری هر چه مطلوب مسابقات، معرفی نفرات شرکت‌کننده در مهلت مقرر الزامی بوده و لازم است هیئت تکواندو استان‌ها نسبت به معرفی واجدین شرایط حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه بیست و یکم آذر ماه اقدام کنند.

این در حالی است که نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان سال ۱۳۹۰ و دارندگان مدال مسابقات رسمی و تورنمنت‌های بین‌المللی سال ۲۰۱۱ ورزشکارانی هستند که از شرکت در مسابقات آزاد مردان و بانوان کشور معاف هستند.

در نوزدهمین مسابقات آزاد کشوری بخش بانوان رده سنی جوانان و بزرگسالان متولدین دهم دی ماه سال ۱۳۷۴ به پائین در اوزان ۴۶، ۵۳، ۶۲ و ۷۳ کیلوگرم اوزان فرد و ۴۹، ۵۷، ۶۷ و به اضافه ۷۳ کیلوگرم اوزان زوج با یکدیگر پیکار می‌کنند.

برای این منظور روز شنبه بیست و ششم آذر ماه به عنوان روز ورود و ثبت‌نام و همچنین وزن‌کشی مسابقات اوزان فرد و روز یکشنبه بیست و هفتم آذر ماه برای اوزان زوج در نظر گرفته شده است تا برترین‌های بخش بانوان معرفی شوند.

بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های بخش بانوان جوان و بزرگسال تکواندو قهرمانی کشور، پانزدهمین دوره مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان آقایان رده سنی جوانان و بزرگسالان متولد دهم دی ماه سال ۱۳۷۴ به پائین برگزار می‌شود.

مردان تکواندوکار نیز در روز نخست و در اوزان اول، دوم و سوم ۵۴، ۵۸ و ۶۳ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در اوزان چهارم، پنجم و ششم ۶۸، ۷۳ و ۸۰ کیلوگرم در روز دوم مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه پیکارهای اوزان هفتم و هشتم ۸۷ و به اضافه ۸۷ کیلوگرم تا روز اول دی ماه به انجام می‌رسد.

برای معرفی واجدین شرایط شرکت در این رقابت‌ها، هیئت تکواندو استان‌ها باید با کامل کردن مشخصات بازیکنان حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه بیست و یکم آذر ماه نسبت به معرفی بازیکنان واجد شرایط خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.f8zbjh8fv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما