يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 17941
امام جمعه قم:

اقتدار نیروهای مسلح دلیل ناکامی فتنه‌گران است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: اقتدار نیروهای مسلح سبب می‌شود تا فتنه‌گران فکر فتنه انگیزی را از سر خود بیرون کنند از همین رو نظامیان بایستی بصیرت و هوشیاری خود را تقویت کنند.
اقتدار نیروهای مسلح دلیل ناکامی فتنه‌گران است
به گزارش قم نیوز، ‌ آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) را مهم عنوان و اظهار کرد: عزاداری نیروهای مسلح به عنوان عاشقان ولایت حرکتی است که باید متفاوت از دیگر هیئت های عزاداری باشد.
 
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (ص) با بیان اینکه برگزاری سنتی مراسم های عزاداری اصلی است که باید حفظ شود، افزود: عزاداری نیروهای مسلح با لباس و فرم نظامی باید طنین متفاوتی از دیگر دسته های عزاداری داشته باشد چرا که هیئت عزاداری نیروهای مسلح با فرم نظامی، نشان دهنده رشادت است.
 
امام جمعه قم با بی اهمیت عنوان نمودن تبلیغات ضد شیی تکفیری ها، خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری رسول گرامی اسلام برای شکرگزاری به درگاه خدا است و تبلیغات وهابی ها و تکفیری ها از آن جهت که به پیامبر اسلام(ص) اعتقادی ندارند بی اهمیت است آن ها نمی خواهند نام و نشانی از پیامبر باقی بماند.
 
وی با اشاره به تقارن رحلت پیامبر اکرم(ص) با دهه بصیرت تصریح کرد: این حرکت عزاداری در شهر قم به دلیل تقارن 28 صفر با دهه بصیرت باید به گونه ای برگزار شود که نمادی از حماسه بصیرتی 9 دی باشد.
 
آیت الله سعیدی با اشاره به حماسه 9 دی، بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح سبب می‌شود تا فتنه گران فکر فتنه انگیزی را از سر خود بیرون کنند از اهمین رو نظامیان بایستی بصیرت و هوشیاری خود را تقویت کنند.
 
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) تصریح کرد: از بدو ایجاد نظام جمهوری اسلامی همیشه ایام فتنه گران به دنبال فرصت برای تخریب و ضربه به نظام بوده اند که با هوشیاری و بصیرت دوستداران نظام تاکنون در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcb89b8.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما