يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 17944
به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص)

مراسم عزاداری نیروهای مسلح قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: مراسم عزاداری نیروهای مسلح در روز ۲۸ صفر در کل کشور از سال ۹۰ همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) توسط نیروهای مسلح کل کشور با همراهی مردم برگزار می‌شود.
مراسم عزاداری نیروهای مسلح قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با اعلام خبر عزاداری نیروهای مسلح در روز 28 صفر در کل کشور اظهار کرد: این مراسم از سال 90 همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) در کل کشور توسط نیروهای مسلح کل کشور با همراهی مردم برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم با ابیان اینکه این مراسم با توجه به تاکیدات فرمانده کل قوا است، افزود: آغاز و مبدا حرکت این هیئت عزاداری که با محوریت هیئت رزمندگان است از مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم مطهر است.
 
وی با اشاره به همراهی سازمان‌ها و ارگان‌های استان از جمله استانداری و صدا و سیما تصریح کرد: این برنامه سه شنبه راس ساعت 9 با حرکت نیروهای مسلح از مبادی شهر به طرف مسجد امام حسن عسگری آغاز می‌شود پس از زیارت خوانی در مقابل مسجد همراه مردم هیئت به طرف حرم مطهر حرکت می‌کند.
 
سردار مهدوی‌نژاد با تاکید بر توطئه‌های وهابیت و تکفیری‌ها در راستای بی‌اهمیت جلوه دادن رحلت پیامبر برای شیعیان، گفت: وهابی‌ها در تلاش هستند تا القا کنند رحلت پیامبراکرم (ص) نزد شیعیان در مقایسه با امامان معصوم (ع) کم اهمیت است و تلاش همه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم معنوی است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdceeo8z.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما