يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 17946

تخفیف های ویژه برای واحدهای صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از اعمال مشوقات و تخفیفات برای دیون واحدهای صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان قم واعتباراین تخفیفات تا پایان بهمن ماه سال جاری خبرداد.
تخفیف های ویژه برای واحدهای صنعتی قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ روح الله ابراهیمی در دیدار جمعی از مدیران واحدهای صنعتی افزود: براساس سیاست های کلان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تخفیفات مناسبی به دیون معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اختصاص یافته است.
 
وی با بیان اینکه این مشوقات مربوط به قراردادهای منتهی به پایان سال 91 می باشد افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین اعیانی و تاسیسات در شهرکها و نواحی صنعتی قم شامل اراضی صنعتی، خدماتی،بنگاه های خدمات عمومی و انتفاعی، واحدهای فناوری و تحقیق و توسعه و واحدهای کارگاهی می توانند از این مشوق ها استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم خاطرنشان ساخت: این مشوق ها و تخفیفات اصل و تعدیل دیون معوق واحدهای ذکر شده را شامل می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین به شرکت های تعاونی و خانواده های شهدا و ایثارگران دارای دفترچه قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی در کنار مشوقات عنوان شده براساس جدول موجود، شش ماه به مدت زمان بازپرداخت اقساط آنها اضافه خواهد شد.
 
ابراهیمی خاطرنشان ساخت: مشوقات و تخفیفات در نظر گرفته شده برای دیون واحدهای صنعتی توسط این شرکت صرفا تا پایان بهمن ماه سال جاری معتبر بوده و واحدها بعد از این تاریخ می بایست براساس روال گذشته بدهی خود را پرداخت کنند.
 
وی از کلیه واحدهای متقاضی واجد شرایط خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این مشوقات به امور مالی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcg3y9q.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما