يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 17510

شهرداری با واحدهای آلاینده محدوده شهر قم برخورد کند

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره حفاظت محیط زیست قم گفت:بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها باید با واحدهای آلاینده محدوده و حریم شهر مقدس قم برخورد شود.
شهرداری با واحدهای آلاینده محدوده شهر قم برخورد کند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، اسماعیل احمدی زاده اظهار در گفت وگویی بیان داشت: در سالهای گذشته بسیاری از واحدهای کوره پزی گچ، آهک و آجر دستی و سنگ کوبی ها که پیش از این درخارج شهر قم استقرار یافته بودند، هم اکنون با گسترش وسعت شهر ، در مبادی ورودی و در محدوده شهر قرار گرفته اند.
 
وی با بیان اینکه استقرار این واحدهای آلاینده در محدوده و حریم شهر قم با توجه به آلودگی ها و جانمایی نامناسب آنها تاثیرات منفی بر سلامت شهروندان داشته است، خاطرنشان کرد: اکنون این مساله به یکی از معضلات و چالش های زیست محیطی شهر قم تبدیل شده و ضرورت دارد در یک بازه زمانی مناسب، واحدهای آلاینده به خارج از شهر و در شهرک های صنعتی استان استقرار یابند.
 
وی گفت: با توجه به احراز آلودگی این واحدها و اعلام فهرست واحدهای آلاینده به دفعات به شهرداری، انتظار می رود با اعمال قانون و بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها، با واحدهای آلاینده محدوده و حریم شهر قم قاطعانه برخورد شود.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdzk0f.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما