سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 1812
در فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال کشور:

فراز قم حریفان خود در راه لیگ برتر فوتسال را شناخت

قم نيوز : قم نیوز: با قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور حریفان تیم فوتسال فراز نماینده قم در این مسابقات مشخص شدند.
فراز قم حریفان خود در راه لیگ برتر فوتسال را شناخت
به گزارش قم نیوز، مراسم قرعه ‌‌کشی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور رئیس کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال برگزار شد و طی آن ۱۶ تیم‌ حاضر در این رقابت‌‌ها در دو گروه هشت تیمی قرار گرفتند.

بر‌اساس گروه‌بندی انجام شده، تیم فوتسال فراز قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فوتسال آرش بتن قزوین، هیئت قزوین، کاوه زرند کرمان، صدرای شیراز، هومن ساز ماهشهر، فولاد ماهان نوین اصفهان و بنیاد مسکن شیراز هم‌گروه شد.

همچنین تیم‌های شهروند بابل استیل آذین تهران، گاز خوزستان، نفت امیدیه اهواز، شهرداری تبریز، ماکو جوان ارومیه، فردوسی مشهد و فرش آراء مشهد در گروه نخست مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور جای گرفتند.

تمام تیم‌‌های حاضر در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را در دو گروه هشت تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند و در پایان از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ را کسب می‌کنند.

قرعه کشی لیگ دسته فوتسال در حالی با حضور تمام نمایندگان باشگاه‌های دسته اولی برگزار شد که چهار تیم صعود کننده از مرحله گروهی در مرحله نیمه نهایی به شکل ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برنده‌ها راهی لیگ برتر شوند.

تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی حریفان خود را شناختند که برنامه دیدارهای هفته نخست نیز مشخص شده است و طی آن در گروه نخست این رقابت‌ها چهار دیدار حساس برگزار می‌شود.

طبق برنامه در هفته نخست از گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال شهروند بابل با استیل آذین مسابقه می‌دهد و گاز خوزستان برابر همشهری خود تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز به میدان می‌رود، شهرداری تبریز با ماکو جوان ارومیه رو به رو می‌شود و فردوسی مشهد و فرش آراء مشهد نیز جدال همشهری‌ها را در خانه خود برگزار می‌کنند.

این در حالی است که تیم فوتسال فراز نماینده قم در رقابت‌های این فصل در نخستین گام در دیداری خارج از خانه با جوانان آینده دار خود مقابل تیم فوتسال کاوه زرند کرمان صف آرایی می‌کند تا بعد از سال‌ها نماینده‌ای از قم راهی لیگ دسته برتر فوتسال کشور شود.

در سایر دیدارهای گروه دوم نیز تیم فوتسال آرش بتن قزوین در جدال همشهری‌ها با تیم هیئت قزوین مسابقه می‌دهد، در شیراز نیز جدال دو تیم همشهری برگزار می‌شود و طی آن صدرا شیراز با بنیاد مسکن این شهر رقابت خواهد کرد و شهر ماهشهر تیم هومن ساز این شهر میزبان تیم فولاد ماهان نوین اصفهان خواهد بود.

سال گذشته از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ساوه و میثاق تهران جواز صعود به لیگ برتر را به دست آوردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0f2yt0jxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما