چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 1860
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

صبا با عبور از نفت صدرنشین لیگ برتر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف نفت تهران می‌رود.
صبا با عبور از نفت صدرنشین لیگ برتر می‌شود
به گزارش قم نیوز، بازیکنان صبای قم در روزهای اخیر به ویژه بعد از بازی حساس مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر، زیر نظر عبدالله ویسی و سایر همکارانش در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، سخت آماده حضور در ادامه رقابت‌های دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ویژه دیدار سخت و دشوار با نفت تهران شده‌اند.

در حالی که بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم نیم فصل نخست به صورت فشرده برگزار می‌شود، صبای قم نیز این هفته در جدال حساس و سرنوشت‌ساز مقابل تیم حسین فرکی صف‌آرایی می‌کند.

از این رو عبدالله ویسی پس از تساوی برابر استقلال تهران در سیزدهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تمرینات متنوعی را برای صبایی‌ها در نظر گرفته است تا در بازی‌ با نفت تهران سه امتیاز شیرین این دیدار را برای صدرنشینی کسب کند.

این مسابقه در حالی به میزبانی نفت برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم هفتمین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل را برگزار می‌کند و شاگردان ویسی قصد دارند بعد از چهار پیروزی و دو باخت در میهمانی‌های قبلی لیگ یازدهم، این بار نیز از نفت سه امتیاز بگیرند.

صبای قم و نفت تهران دو تیم حاضر در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در مصاف حساس امروز چهارشنبه دوم آذر ماه با یکدیگر رو‌به‌رو می‌شوند که در هفته سیزدهم لیگ برتر صبا با استقلال یک بر یک مساوی کرد و نفت تهران در خانه شهرداری تبریز با تساوی دو بر دو متوقف شد.

بدون تردید جدال تفکرات عبدالله ویسی با مربی سابق تیم ملی و سرمربی فعلی نفت تهران یعنی حسین فرکی دستاوردهای ارزشمندی را برای سرمربی صبای قم به دنبال دارد و این در حالی است که فرکی نیز در این دیدار تیمش را برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد فرستاد زیرا صبا و نفت هر کدام این بازی را ببرند به صدر جدول رده‌بندی می‌روند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته چهاردهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به انجام می‌رسد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سیزدهم، صبای قم و نفت تهران هر دو ۲۵ امتیازی هستند اما تفاضل گل نفتی‌ها بهتر از صبا است و این تیم در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد و صبای قم تیم سوم است، در این جدول استقلال تهران با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.39qrak97zpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما