دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 1774
در هفتمین میهمانی لیگ برتر؛

هافبک صبای قم از دیدار با نفت تهران محروم شد

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم از همراهی تیمش در دیدار حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم شد.
هافبک صبای قم از دیدار با نفت تهران محروم شد
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم چاره‌ای ندارد جز اینکه در دیدار با تیم فوتبال نفت تهران که از هفته چهاردهم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم نفت برگزار می‌شود، صبا را بدون حضور هافبک کلیدی تیمش به میدان بفرستد.

غایب سرشناس تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه میلاد نوری‌هافبک اهوازی صبای قم است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم فوتبال صبای قم را در هفتمین بازی خارج از خانه خود در لیگ یازدهم مقابل نفت تهران همراهی کند.

دلیل غیبت میلاد نوری ‌هافبک جوان و خوش فکر تیم فوتبال صبای قم، محرومیت این بازیکن بعد از اخراج در بازی با استقلال تهران در هفته سیزدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که سبب شده تا کادر فنی تیم صبای قم از وجود هافبک بازی ساز تیمشان در دیدار هفته چهاردهم برابر نفت تهران محروم باشند.

نوری که سابقه بازی کردن در ترکیب تیم مطرح استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز دارد، در بازی هفته سیزدهم صبا مقابل این تیم انگیزه بسیار زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود داشت و یکی از بهترین نفرات صبا بود اما در دقیقه ۷۷ به دلیل خطای بازی خطرناک از محسن ترکی داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا صبای قم در ۱۳ دقیقه پایانی آن مسابقه ۱۰ نفره برابر استقلال صدرنشین لیگ برتر بازی کند.

در جمع بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای دیدار حساس هفته چهاردهم لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برابر نفت تهران، صبا بازیکنی ندارد که دچار مشکلی باشد و دیگر بازیکنان صبای قم می‌توانند در این دیدار حساس خارج از خانه مقابل نفت تهران به میدان بروند.

حامد لک، مرتضی کاشی، حمیدرضا فرزانه، عبدالکریم اسلامی و اکبر صادقی نفراتی هستند که در حالی در ترکیب تیم فوتبال صبای قم مقابل نفت تهران قرار می‌گیرند که دو اخطاره محسوب می‌شوند و در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی تیم خود را از دست می‌دهند.

تیم فوتبال صبای قم بعد از تساوی یک بر یک در دیدار خانگی از هفته سیزدهم نیم فصل نخست یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس برابر صدرنشین لیگ برتر یعنی استقلال تهران، این بار باید برابر دومین تیم جدول رده بندی یعنی نفت تهران به میدان برود.

صبای قم و نفت تهران هر دو دارای ۲۶ امتیاز هستند و در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های تیم فوتبال استقلال تهران محسوب می‌شوند و پیروزی هر یک از آنها تهدیدی برای شاگردان پرویز مظلومی در صدر جدول خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0n6k49n0y5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما