شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 976
پیش از دیدار حساس هفته یازدهم؛

ویسی و یسیچ در نشست خبری بازی صبا و شهرداری تبریز حاضر نشدند

قم نيوز : قم نیوز: مربیان تیم های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در نشست خبری پیش از مسابقه امروز تیم های خود حاضر نشدند.
ویسی و یسیچ در نشست خبری بازی صبا و شهرداری تبریز حاضر نشدند
به گزارش قم نیوز: در حالی که خبرنگاران رسانه های مختلف اعم از صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری‌های گوناگون شامگاه جمعه با حضور در باشگاه صبا منتظر مربیان تیم های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز بودند اما خبری از ویسی و یسیچ مربیان دو تیم نشد.

این در حالی است که در تمام بازی های خانگی قبل صبای قم، سرمربی صبای قم و تیم میهمان آنها در هفته های مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در نشست خبری پیش از بازی حاضر شده و به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌دادند.

الزام مربیان به حضور در نشست خبری قبل و بعد از بازی
به این نکته نیز باید توجه داشت که نشست‌های خبری با تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای عضو در لیگ حرفه‌ای این قاره، از امسال توسط تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و پیش از برگزاری دیدارهای هر هفته برگزار می شود.

برای همین منظور و با توجه به اینکه بازی تیم های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز امروز در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، قرار بود طبق اعلام باشگاه صبا، مربیان دو تیم از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در دفتر باشگاه صبا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف باشند که این اتفاق رخ نداد.

بی تفاوتی مسئولان صبا و شهرداری / تضییع وقت و حقوق خبرنگاران
بعد از پیگیری های مختلف توسط اصحاب رسانه مشخص شد که میودراگ یسیچ تا آن زمان به شهر مقدس قم نرسیده و به همین خاطر نتوانسته است در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبای قم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران باشد اما بهتر این بود که یک نماینده از تیم فوتبال شهرداری تبریز که بازیکنان آن در هتل محل اقامت خود در شهر مقدس قم اسکان داشتند، به باشگاه صبا می آمد و دلیل غیبت سرمربی این تیم را به اصحاب رسانه اعلام می کرد تا اینگونه حقوق افرادی که بدون چشمداشت ساعتی از وقت خود را به احترام مربیان لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری شرکت می کنند، تباه نشود.

ویسی سرماخورده بود / یسیچ به قم نرسیده بود
از سوی دیگر دلیل غیبت عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز در گفته های ناصر بختیاری زاده، سرماخوردگی این مربی در تمرینات عنوان شد، حال آنکه به نظر می رسد ویسی دلیل دیگری برای توضیح غیبت در این نشست خبری دارد که احتمالا به خاطر همین موضوع در نشست خبری بعد از پایان بازی صبای قم و شهرداری تبریز پاسخگوی آن خواهد بود.

با این اوصاف تنها ناصر بختیاری زاده مربی تیم فوتبال صبای قم به اتفاق سیدمرتضی هاشمی زاده هافبک میانی صبا در این نشست خبری شرکت کرده و به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند و تا پایان این جلسه خبری هیچ یک از نمایندگان باشگاه شهرداری تبریز به باشگاه صبا و توضیح دلیل غیبت میودراگ یسیچ مراجعه نکردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcfivd1aw6de.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما