چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 305
ویسی گفت:

چند بازیکن صبای قم به تیم ملی دعوت می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز:سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما در حال حاضر در مکان دوم جدول رده بندی هستیم و تا این هفته تیم جوان و با انگیزه ما بازیهای بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.
چند بازیکن صبای قم به تیم ملی دعوت می‌شوند
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمهای فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در مصاف دو تیم از هفته هشتم دور رفت رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که شامگاه شنبه در باشگاه صبا برگزار شد، اظهار داشت: به نظر من، ما در لیگ یازدهم آنقدر خوب خواهیم بود که در آینده چند بازیکن از صبا به تیم ملی دعوت شوند.

وی در ادامه به غیبت خود بر روی نیمکت تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس هفته هشتم مقابل فولاد خوزستان اشاره و تصریح کرد: از اینکه روی نیمکت صبا نیستم متاسفم، ولی همکارانم تیم را در راه کسب پیروزی مقابل فولاد هدایت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: من در بازی قبل مقابل مس سرچشمه کرمان وقتی متوجه شدم که دروازه بان تیم ما زمان بازی را تلف می‌کند، قصد رعایت بازی جوانمردانه را داشتم و به همین دلیل به سمت دروازه بان تیمم رفتم اما نمی‌دانم که چرا کمک داور اطلاعاتی به داور مسابقه داد که من از زمین بازی بی جهت و بدون دلیل اخراج شوم.

وی ادامه داد: به هر حال نگرانی خاصی وجود ندارد زیرا تمام آنچه که از نظر تکنیکی و تاکتیکی باید در این دیدار توسط تیم ما در زمین مسابقه اجرا شود را در تمرینات پیش از بازی مرور کرده ایم و می دانم که روز خوبی را مقابل فولاد خوزستان پشت سر خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: همکاران من در کنار زمین قطعا نکات فنی را به بازیکنان صبا گوشزد خواهند کرد، ما تیمی یکدست و همدل هستیم و انشاءاالله برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول رده بندی به فکر کسب سه امتیاز این بازی هستیم.

وی در ادامه در پاسخ سئوالی در خصوص دلیل دعوت نشدن بازیکنی از تیم صبای قم به تیم ملی فوتبال کشور، تصریح کرد: به نظر من کارلوس کی‌روش آنقدر مربی بزرگی است که من نمی‌توانم در خصوص تصمیمات این مربی قضاوت کنم.

ویسی افزود: کی‌روش در حال حاضر هدایت تیم ملی ایران در راه جام جهانی را بر عهده دارد و قطعا تفکرات بزرگی دارد که بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کند، نظرات این مربی برای من قابل احترام است و نمی‌توانم در خصوص دعوت نشدن بازیکنان صبای قم به تیم ملی نظر بدهم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص دلیل عملکرد مثبت صبا در این فصل، تصریح کرد: استراتژی ما این است که در این فصل از هر پنج بازی هشت امتیاز بگیریم، ما در پنج بازی آغاز فصل ۱۰ امتیاز گرفتیم و در دو بازی از پنج بازی دوم دور رفت نیز تا کنون ۶ امتیاز گرفته‌ایم، فکر می‌کنم در ادامه لیگ نیز روندی بهتر از این داشته باشیم.

دیدار صبا و فولاد از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcbusbfprhbg.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما