شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 1691
ویسی:

برابر استقلال فوتبالی بازی می‌کنیم که مردم لذت ببرند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بردن به هر قیمتی ارزش ندارد بلکه فوتبالی بازی می‌کنیم که هم با پیروزی ما و هم با لذت مردم و تماشاگران بازی امروز همراه باشد.
برابر استقلال فوتبالی بازی می‌کنیم که مردم لذت ببرند
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی ‌در نشست خبری پیش از مسابقه حساس تیمش مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال که در باشگاه صبا برگزار شد، تصریح کرد: دو بار لیگ برتر تعطیل شد و هر بار برای ما پیامدهای خوبی به دنبال داشت، ما استفاده خوبی از تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برتر کرده‌ایم و کاملا آماده دیدار با استقلال تهران هستیم.

وی ادامه داد: در اردوی کیش تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را به خوبی اجرا کردیم و از نظر روحی و آمادگی جسمانی و همچنین تاکتیک تیمی و فنی در بهترین شرایط ممکن قرار داریم، تیم ما مقابل سپاهان اصفهان در اردوی کیش محک خوبی خورد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: استقلال تهران یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی با اخلاق و بالا از نظر فنی در خود دارد، ما بازی مهمی در پیش داریم اما کامل آماده این بازی و ارائه بهترین نمایش خود شده‌ایم.

وی بیان کرد: به تیمم بسیار افتخار می‌کنم که تا این هفته بهترین بازی‌های خود را ارائه داده است، خیلی‌ها تصور می‌کردند ما خوب نتیجه نمی‌گیریم و منتظر افتادن ما بودند اما نشان داده‌ایم که یک تیم بزرگ و قابل احترام هستیم.

ویسی عنوان کرد: سه امتیاز دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران به اندازه شش امتیاز ارزش دارد، تیمی که این بازی را ببرد ضمن افزایش اختلاف امتیازات خود با تیم مقابل و سایر تیم‌ها، به صدر جدول رده‌بندی می‌رود و ما نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهیم.

وی با اشاره به حساسیت‌های این دیدار، عنوان کرد: هر بازی سه امتیاز و شرایط خاص خود را دارد، برای صبای قم اصلا فرقی نمی‌کند که با استقلال یا پرسپولیس و یا با تیم انتهای جدولی مس سرچشمه بازی کند ما برای همه حریفان احترام قائلیم و برابر همه آنها نیز هجومی و قوی بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: ما تا این هفته ۱۲ بازی انجام داده‌ایم که در هر یک از آنها از بازی قبل بهتر بوده‌ایم، تمام تعویض‌ها و تغییرات ما در بازی‌های این فصل به دنبال ارائه فوتبالی هجومی انجام شده و در بازی با استقلال تهران نیز هرگز شکل دفاعی به خود نخواهیم گرفت.

وی بیان کرد: ما بیرون از خانه ۱۲ امتیاز از شش بازی گرفته‌ایم و در خانه نیز از همین تعداد بازی ۱۳ امتیاز کسب کرده‌ایم، بنابراین فکر می‌کنم کارنامه خوبی داریم، فوتبال برد و باخت دارد ولی نوع فوتبالی که شما و تیم شما ارائه می‌کند، مهم است.

ویسی در خصوص دلیل انتخاب نشدنش به عنوان مربی اخلاق لیگ برتر تصریح کرد: من با دعوتنامه فدراسیون و سازمان لیگ به مراسم ویژه انتخاب برترین‌های اخلاق دعوت شدم اما اینکه چرا انتخاب نشدم را نمی‌دانم شاید این عنوان بعدا نصیبم شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.3azct1aqzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما