چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 18720
آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با تولیت مسجد جمکران:

از فرصت حضور مردم در مسجد جمکران استفاده شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: فرصت حضور مردم در این مسجد غنیمت است، باید آن را قدر شناخت چراکه بهترین کانون‌های فرهنگی به فرموده رهبر معظم انقلاب، مساجد و امام زاده‌ها هستند که باید نیاز معنوی مردم را تامین کنند.
از فرصت حضور مردم در مسجد جمکران استفاده شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اهمیت این مسجد مقدس، اظهار کرد: سال‌ها چشم انتظاری برای اینکه جمکران پایگاه آبرومندی برای شیعیان شود، نتیجه داده و اکنون این مسجد تبدیل به چشم و چراغ مردم ایران شده است.
 
مرجع تقلید شیعیان افزود: بنده در حدود سال‌های 34 برای خواندن نماز به این مسجد می‌رفتم که بسیار در انزوا بود، ولی امروز به چشم و چراغ ایران و دنیا تبدیل شده است، امام راحل و آیت‌الله بروجردی در این مسجد حضور می‌یافتند و این‌ها همه از عنایت خداوند است زیرا این مسجد با نیروی معنوی و ذاتی خود، مردم را جذب می‌کند و باید این فرصت را غنیمت شمرد.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: فرصت حضور مردم در این مسجد غنیمت است، باید آن را قدر شناخت و بهترین کانون‌های فرهنگی به فرموده رهبر معظم انقلاب، مساجد و امام زاده‌ها هستند که باید نیاز معنوی مردم را تامین کنند.
 
مبلغ عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای اقامت طولانی مدت زائران، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که مردم با خیال آسوده به قم بیایند و خدمت بی بی فاطمه معصومه(س) بروند و از حضور مراجع نیز استفاده کنند، واقعا چقدر باید زحمت کشید تا مردم در این چنین مکانی جمع شوند، حال که خداوند زمینه را فراهم کرده، باید از این فرصت استفاده شود.
 
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر حسن مدیریت در مسجد جمکران، افزود: حسن مدیریت و انتخاب افراد خدمتگذار و مزین به اخلاق اسلامی، بسیار موثر بوده که سوابق حجت الاسلام رحیمیان در بنیاد شهید و خدمت امام راحل نیز ضامن این مسئله است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchvqnz.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما