دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 18810
استاندار قم تاکید کرد

تسهیل در دسترسی زائران و مجاوران به حرم کریمه اهل بیت (س)

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه بررسی پروژه های استان قم بر تسهیل در دسترسی زائرین و مجاورین به حرم کریمه اهل بیت (س) تاکید کرد.
تسهیل در دسترسی زائران و مجاوران به حرم کریمه اهل بیت (س)
به گزارش قم نیوز و به نقل از  روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم با اشاره به پروژه‌های استان قم بر بهره برداری از فاز اول ضلع شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: پروژه های زیادی در اطراف حرم مطهر در حال اجراء هستند که در طول زمان موفقیت های بسیاری را به همراه می آورند.
 
استاندار قم بهره گیری از تخصص و تجربه ی کارشناسان ترافیک و معماری شهری و اسلامی در پیشبرد این پروژه ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه از کارشناسان خبره و باسابقه اجرایی بالا در زمینه شهرسازی مدد خواهیم جست.
 
وی با اشاره به جایگاه خاص استان قم بر جنبه ی فرهنگی آن تاکید و اضافه کرد: باید در تعریف پروژه های عمرانی این موضوع در اولویت قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه یکی از دلایل مهم ترافیک محدوده حرم مطهر نیازهای روزمره مردم است تصریح کرد: باید تا حد امکان نیازهای غیر زیارتی مردم شریف استان را از حریم حرم دور کنیم تا بخشی از مشکلات ترافیکی مرتفع گردد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از زائران حرم کریمه اهل بیت از مجاوران و ساکنان شهر مقدس قم بوده اند تصریح کرد: در امر دسترسی زائران قمی به حرم مطهر تسهیل شود.
 
استاندار قم خاطر نشان کرد: احداث پارکینگ های طبقاتی در اطراف حرم مطهر را در راستای تسهیل رفت و آمد زائران بسیار مهم است و باید پارکینگ های با ظرفیت بالا در تمامی نقاط حرم مطهر احداث شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchv6nz.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما